۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۷

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد:

لزوم تجاری سازی پژوهش‌های کاربردی

لزوم تجاری سازی پژوهش‌های کاربردی

جهرم- معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر تجاری سازی پژوهش‌ها از اقتصاد به عنوان مهمترین رکن جامعه یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد آذری جهرمی ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان جهرم به اهمیت و ارزش پژوهش اشاره کرد و گفت: هر گاه به ارزش پژوهش می‌پردازیم اهمیت تحیل از پژوهشگر بیشتر جلوه می‌کند.

وی با تاکید به تجاری سازی پژوهش‌ها از اقتصاد به عنوان مهمترین رکن جامعه یاد کرد و افزود: تاثیر اقتصاد در زندگی بشر همواره مورد تاکید ائمه(ع) بوده و این مهم به عنوان رکن اساسی در پیشرفت جوامع مطرح است.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه اقتصاد و فرهنگ تاثیرات مستقیم بر یکدیگر دارند، بیان کرد: جامعه‌ای موفق است که در کنار پیشبرد ایدئولوژی به مسائل اقتصادی توجه داشته باشد.

وی با تاکید بر رفاه اقتصادی در عین توجه به دین‌داری بیان کرد: لازمه پیشبرد جامعه پابندی به اصول اقتصادی است.

آذری جهرمی با تاکید به متفاوت بودن نیازهای دنیا، به جمعیت قابل توجه جوامع اسلامی اشاره کرد که با شناخت بازار مصرف بنا به نیازهای محلی و فرهنگ جامعه می‌توان در شکوفایی اقتصادی سهم ویژه داشت.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه چنانچه به مقوله تولید توجه نداشته باشیم همانند آن است که به مقوله اشتغال بی توجه هستیم، گفت: آنچه سبب افزایش آمار آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد در جامعه می‌شود عدم توجه به مشکلات اقتصادی و اشتغال است.

کد خبر 3850373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha