۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۳

کمترین قیمت ترجمه در ایران

کمترین قیمت ترجمه در ایران

ترجمه ارزان که نتیجه صفحات جستجو را از آن خود ساخته، گاه دستخوش سواستفاده های تبلیغاتی می‌شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همین مساله برخی از دانشجویان و پژوهشگران را در انتخاب میان مترجم مجازی یا حقیقی جهت دریافت یک ترجمه ارزان باکیفیت مردد می‌سازد. اگرچه حفظ زمان و انرژی در مقابل پرداخت هزینه ترجمه پایین وسوسه‌ای است که گاه می‌تواند از سودای دستیابی ترجمه بی‌عیب و نقص چشم پوشی کند، اما خبری را آغاز کردیم تا بگوییم ترجمه ارزان تخصصی و دقیق که بتواند چالش های زمانی را نیز کنترل کند دور از دسترس نیست.

هلدینگ ایران تایپیست بزرگترین و اولین تیم خدمات دانشجویی کشور با قابلیت سفارش آنلاین ترجمه از سال ۱۳۹۰ هدفی را آغاز کرده تا دغدغه‌های مالی نتواند کیفیت علمی را خدشه‌دار سازد. مجموعه‌ای که با گردآوری بهترین فریلنسرهای کشوری و جهانی، هموارکننده مسیرآن دسته از اشخاص شده است که بواسطه هزینه های غیرمعمول، به ترجمه های نرم افزاری و لغت وار روی آورده بودند.

امروزه، سفارش ترجمه ارزان بصورت حضوری و غیرحضوری در ۳ شعبه و بیش از ۹۰۰ نمایندگی ایران تایپیست امکان دریافت دقیق ترین و ارزانترین ترجمه در کوتاهترین زمان ممکن را میسر ساخته، ترکیبی که تعادل را در هر بخش از یک ترجمه استاندارد حفظ نموده است.

ایران تایپیست معمار ترجمه ارزان تضمینی

ترجمه ارزان که تضمینی است و بدور از هرگونه برگردان ماشینی، ارائه خدمتی است که ایران تایپیست به واسطه دستیابی به آن روزانه در جهت ارتقای سیستم کاری و سطح مترجمین خود میکوشد. هلدینگ ایران تایپیست در مقابل استفاده از شعارهای تبلیغاتی که مدعی ارائه ترجمه خیلی ارزان هستند و اغلب نتیجه ای جز نارضایتی کاربران و سلب اعتماد نداشته‌اند یا طبقه بندی سطح ترجمه براساس هزینه، با ارائه ترجمه با قیمت مناسب و متعادل نسبت به کیفیت بالا توانسته است رکوردشکن تعداد ترجمه های تخصصی و عمومی روان در کشور باشد.

ترجمه با گارانتی ۱۰۰% ادیت مجدد و یا عودت وجه موجب گشته کاربران این مرکز از هرگونه خلا در دقت و سرعت آسوده خاطر باشند، ضمن آنکه پرداخت ترجمه اقساطی بوده و برای آندسته از کاربرانی که نیازمند حجم وسیعی از ترجمه مقاله و یا ترجمه کتاب و پایان نامه هستند بسیار مقرون صرفه است. در این راستا، امکان دریافت تخفیفات ویژه کاربران، سفارشات حجمی و نمایندگی ها نیز وجود دارد.

بدین ترتیب می‌توان گفت مهمترین ویژگی ایران تایپیست سطح آکادمیک و دغدغه علمی بنیان گذاران و تمامی کارکنان آن است که امکان کم کاری در ترجمه را به حداقل رسانده و هزینه مناسب ترجمه نیز با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه چاشنی این امتیاز گردیده است.

چرا ترجمه ارزان فوری و دقیق، تخصص ایران تایپیست است؟

بهترین ترجمه ارزان ممکن نخواهد شد مگر آنکه توسط مترجمین مسلط به تکنیک و فن ترجمه زیرنظر مراکز آنلاین به جهت کاهش هزینه‌های جانبی، انجام شود. در هلدینگ ایران تایپیست اجتماع بزرگ ۱۴ هزار مترجم از مجربترین فریلنسرهای آکادمیک که همگی تخصصا در حوزه ترجمه متون مهارت داشته‌اند، ضمن ایجاد یکی از بزرگترین کارآفرینی‌های کشوری و فرصت اشتغال به استعدادهای علمی، توانسته جهت بهبود سطح ترجمه کشور بسیار کمک کننده عمل کند.

اگرچه ایران تایپیست برای استخدام مترجمین محدودیت مکانی، زمینه ای و زبانی ندارد اما تنها آندسته موفق به پذیرش می‌شوند که در آزمون آنلاین استخدامی این مرکز حدنصاب لازم را کسب کنند، چراکه تنها به مدارک زبان اکتفا نمیگردد و مهارت در ترجمه روان و مفهومی مهمترین رکن استخدام است. کلیه ارجاع سفارشات ایران تایپیست گرایش محور بوده و مترجمین در ریزگرایشهای مختلف دسته بندی میگردند تا با سپردن کار به کاردان ضمن حفظ کیفیت ترجمه، دستیابی به ترجمه ارزان فوری عینیت یابد.

ثبت سفارش آنلاین ترجمه در بزرگترین مرکز خدمات دانشجویی کشور

سفارش اینترنتی ترجمه از طریق وب سایت ایران تایپیست برای کاربرانی که محدودیت مراجعه حضوری دارند از سراسر دنیا قابل دستیابی است و کل فرآیند، از ثبت نام کاربری تا ثبت سفارش و دریافت فاکتور رایگان جهت تصمیم گیری کمتر از ۱۰ دقیقه امکان پذیر می باشد، البته برای آندسته از کاربرانی که تمایل به مراجعه حضوری دارند شعبه مرکزی این موسسه برای دسترسی به ترجمه ارزان میدان انقلاب نیز آماده خدمت رسانی خواهد بود.

ثبت سفارش ترجمه در هردو حالت محدودیتی از حیث زبان، زمینه و زمان ندارد و برای آندسته از مشتریانی که با چالش زمانی روبرو هستند نیز تعمیداتی در قالب ترجمه اورژانسی درنظر گرفته شده است. کاربران ایران تایپیست میتوانند پیش از سفارش از مشاوره های تخصصی رایگان بهره گیرند تا ضمن ابراز دغدغه هایشان بهترین و کم هزینه ترین روش برایشان درنظر گرفته شود.

بیش از ۷۰۰ نمونه رایگان ترجمه در وب سایت ایران تایپیست نیز گواهی بر سطح کیفی ترجمه تخصصی و عمومی این مرکز است که امکان انتخاب مترجم پیش از شروع سفارش را برای کاربران میسر می سازد. تیم بازبینی و بازرسی این مجموعه که هسته مرکزی  آنرا تشکیل داده است نیز با بکارگیری زبده ترین داوران و کارشناسان زبان‌های خارجه مترجمین را تحت کنترل و نظارت داشته و چنانچه انتقاد و نارضایتی از سوی کاربران اعمال شود، بلافاصله اقدام به غربالگری و رفع مشکل می‌شود.

هلدینگ ایران تایپیست مفتخر است ضمن حفظ حقوق مادی و معنوی آثار کاربران  و رعایت استاندارد ترجمه در کلیه زبانهای زنده دنیا با ارائه خدمات وسیع ترجمه فوری ارزان، ترجمه مقاله ارزان، ترجمه کتاب ارزان، ترجمه تخصصی ارزان، ترجمه عمومی ارزان، ترجمه صوتی ارزان، ترجمه فیلم ارزان، ترجمه فایل دست نویس ارزان، ترجمه کاتالوگ وبروشور ارزان، ترجمه وب سایت ارزان و ... آمادگی خود را جهت همکاری با کلیه دفاتر فنی، کامپیوتری، کافی نت ها و دارالترجمه ها در راستای نمایندگی رسمی اعلام دارد و هر روزه گامی بلندتر در جهت ارتقا و بهبود سطح خدمات دانشجویی بردارد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4431518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha