۸ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱

در معارفه اعضای جدید هیات مدیره مطرح شد؛

تاکید وزیر بهداشت بر تسریع در تکمیل پروژه مهدی کلینیک

تاکید وزیر بهداشت بر تسریع در تکمیل پروژه مهدی کلینیک

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، جزئیات جدیدی از نحوه فعالیت شرکت محب سلامت ایرانیان(شمسا) و پروژه مهدی کلینیک را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی یوسفی، درباره جزئیات جلسه هم اندیشی و بحث‌وگفتگو پیرامون هلدینگ شمسا(شرکت محب سلامت ایرانیان) و پروژه مهدی کلینیک(بیمارستان در دست احداث)، گفت: هلدینگ شمسا دارای چند موسسه بیمارستانی است که در جلسه روز گذشته، اعضای جدید هیات مدیره آن معرفی شدند.

وی افزود: هلدینگ شمسا یا شرکت محب سلامت ایرانیان دارای سه موسسه بیمارستانی به نام‌های موسسه کوثر، محب سلامت جامع زنان یاس و محب سلامت کاشان است.

یوسفی ادامه داد: در جلسه روز گذشته در خصوص رهوار نمودن تکمیل پروژه مهدی کلینیک (بیمارستان در دست احداث) بحث و گفتگو شد و با توجه به نظر مقام وزارت بهداشت مقرر شد این پروژه با استفاده از حداکثر توان اقتصادی و تخصصی کشور ادامه یابد تا با سرعت هرچه بیشتر به اتمام برسد.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، ادامه داد:حضور اعضای جدید در کنار بعضی از اعضای قبلی مهدی کلینیک که در گذشته زحمات زیادی متقبل شده‌اند می‌تواند این امر را تسهیل و تسریع کند.

وی خاطر نشان کرد: طبق مصوبه هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران مقرر شد برای نظارت مستمر و تسریع در عملیات، اقدامات شرکت هایی که قرار است به فعالیت خود ادامه دهند هلدینگ‌ها حذف و تمام شرکت‌ها و موسساتی که می مانند به طور مستقیم ذیل هیات امنا قرار می گیرند.

یوسفی افزود: به نظر می‌رسد با روند اصلاح فرایندها و اساسنامه‌ها نهایتاً ۴ یا ۵ شرکت که برای انجام تکالیف وزارت بهداشت با نظر مقام وزارت بهداشت ضروری هستند، باقی خواهند ماند.

کد خبر 4810224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha