۱۵ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۵۹

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان:

«سردار سلیمانی» تجلی آرمان های امام راحل در تشکیل هسته های مقاومت

«سردار سلیمانی» تجلی آرمان های امام راحل در تشکیل هسته های مقاومت

رشت- معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش شهید سلیمانی در تشکیل گروه های مقاومت در منطقه، گفت: سردار سلیمانی نماد و تجلی آرمان های امام خمینی در تشکیل هسته های مقاومت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نیازمند یکشنبه در مراسم نکوداشت سردار سلیمانی در اوقاف گیلان، اظهار کرد: نام و یاد سردار سلیمانی در جبهه مقاومت هیچگاه فراموش نشدنی نیست.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سردار سلمیانی با ایمان و عمل و صالح در همه امور سرلوحه بودند، افزود: توسل ایشان به اهل بیت (ع) سبب شده بود که در همه عرصه ها با این توشه و با اخلاص و ایمان الهی مسیر را طی می کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در معنویت گرایی و مجاهدت، از یادگاران نسل طلایی فرماندهان سپاه بود، گفت: رهبر معظم انقلاب ایشان را از تربیت یافتگان مکتب امام خمینی (ره) توصیف کردند.

نیازمند با اشاره به تلاش های بسیار سردار سلیمانی در تشکیل جنبش های آزادی بخش، تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی نماد و تجلی آرمان امام خمینی (ره) در ایجاد هسته های مقاومت در جهان اسلام شد.

وی در ادامه به تلاش انجام شده برای ایجاد انسجام و وحدت در میان شیعیان و کارشکنی وهابیت اشاره و بیان کرد: حضور داعش در سوریه سبب تشکیل گروه های مقاومت زینبیون در پاکستان،  فاطمیون در افغانسان و انصار الله در یمن شد.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همه منتظر واکنش جمهوری اسلامی هستند، گفت: آمریکایی ها با فشارهای اقتصادی و ایجاد فتنه در سالهای ۹۷ و ۹۸ به نتیجه ای نرسیده و دست به این اقدام جنایتکارانه زدند.

وی همچنین به عصبانیت آمریکا از قانونی شدن گروه حشدالشعبی اشاره و تصریح کرد: بعد از این آمریکا دست به ایجاد ناآرامی ها در عراق و لبنان زد و حضور حاج قاسم سبب خنثی شدن توطئه آمریکا در این کشورها شد.

نیازمند با اشار به وجود ۳۶ پایگاه نظامی آمریکا در اطراف ایران، بیان کرد: به گفته فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بر همه این پایگاه ها اشرافیت کامل داریم. جمهوری اسلامی با تبدیل جریانات ضد داعش در عراق به چندیدن لشکر، کار اسرائیل را یکسره خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نفرت از آمریکا و لزوم واکنش به اقدامات خصمانه این کشور به جریان مقاومت در عراق تبدیل به مطالبه عمومی شده است، افزود: جریان مقاومت به سمت جدید می رود و ترس و رعب در آمریکایی ها ایجاد شده است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان تاکید کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب ضربه کاری و اساسی و با تدبیر به آمریکا، در زمان مناسب زده خواهد شد تا همگان به قدرت ایران پی ببرند.

وی با محکوم کردن پیام برخی اصلاح طلبان در واقعه شهادت سردار سلیمانی، گفت: این افراد که همواره حضور ایران را در جبهه مقاومت با شعار نه غزه، نه لبنان زیر سوال می بردند از روی ترس و بزدلی در پیام تسلیت خود توصیه به آرامش و خویشتنداری ایران کرده اند.

نیازمند با بیان اینکه ملت ایران سردار سلیمانی را محور وحدت انسجام و حافظ و مدافع وطن و امنیت و جان مردم می دانند، ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی، فرمانده به تمام معنا و فرمانده بر دلها بود.

کد خبر 4817745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha