۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۱۴

آیت الله ملک حسینی:

جهان سلیمانیهای دیگر را به خود خواهد دید/آغازی بر پایان استکبار

جهان سلیمانیهای دیگر را به خود خواهد دید/آغازی بر پایان استکبار

یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهان سلیمانی های دیگر را به خود خواهد دید.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در تجمع بزرگ مردم شهر یاسوج به مناسبت گرامیداشت یاد شهید سپهبد قاسم سلیمان و همرزمانش افزود: آینده از آن کسانی است که در مسیر دین و در مسیر استقامت دینی بمانند.

وی ابراز داشت: آینده خدا انسان‌هایی را با ویژگی‌های مختلف خواهد آورد. آنکه خدا آنها را دوست می‌دارد و آنها تجسم ایمان و عمل صالحند و ایمان در وجود اینها موج می‌زند و وجود اینها را عمل پاک پر کرده است و طاهرند و خداوند طاهران و مطهران را دوست دارد.

آیت الله ملک حسینی گفت: آنها نیز خدا را دوست دارند، یعنی کسی که خدا را بشناسد، به عمق وجودش به او عشق می ورزد و این حکایت از عمق معرفت آنها به خداوند متعال دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آیا از شهید قاسم سلیمانی جز این دو مفهوم را شنیدید؟. اینها در میان جامعه می‌درخشند و با انسان‌های دیگر و با مؤمنان در تعاملند، احترام به دیگران می‌گذراند، حس احترام مشترک دارند و بر مشترکات تاکید می‌کنند، بر طبل نزاع در جامعه نمی‌کوبند، علیه هم تهمتی و اتهامی را روا نمی‌دارند و آیا شما نشنیدید از شهید قاسم سلیمانی که گفت، چرا مرزبندی و چپ و راست می‌کنید و باید اینها را کنار بگذاریم و این همان نگرش یعنی جامعه یکپارچه همه در خط الهی هستند.

وی عنوان داشت: منحصر کردن ایمان، دین و ولایت به گروه‌ها و دسته‌های خاص، دشمنی با دین، دشمنی با خدا و دشمنی با ولایت است.

آیت الله ملک حسینی گفت: مرزبندی‌ها دشمن آفرینند و نه دوست آفرین و انسانی که با مؤمنان مهربان است، خدا قدرتی به او می‌دهد و خشمی در درون او ایجاد می‌کند که علیه دشمن، مقاوم، جسور و اهل میدان و شورش و در برابر کافران مقتدر و مردانه است.

وی اظهار کرد: انسان اگر در برابر دشمن مرد بود و مقتدر، در برابر دوست و مؤمن متواضع است و اگر در برابر دوستان و مؤمنان خشن بود، در برابر دشمن پست و ذلیل و این قاعده قرآنی است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر کس سلیمانی را شناخت، گفت که سلیمانی مهربان بود با مردم، اما تمام وجودش در برابر دشمن یکپارچه هیجان، حریت، مردانگی و آزادگی بود.

وی عنوان داشت: در راه خدا مجاهدت می‌کند و حیات قاسم اسلامی و این سردار سپهبد، چیزی جز جهاد نبود و روزی کارمندی بود که شنید در مهاباد درگیری است، رفت تا روزی که در بغداد شهید شد.

آیت الله ملک حسینی گفت: انسان مجاهد، انسان عزت و شرف است و ذلت به سراغ او نمی‌آید. جامعه‌ای که چنین مردانی داشته باشند، جامعه‌ای عزیز و مقتدر است.

وی اظهار کرد: این جامعه شاید مظلوم بشود، اما عزتشان شکسته نمی‌شود، شاید تحریم بشوند، اما ذلت نمی‌پذیرند و این رمز جامعه جهادگر و وجود انسان مجاهد در جامعه است و آیا از سلیمانی بزرگ جز این سراغ دارید؟

آیت الله ملک حسینی گفت: از ویژگی‌های دیگر این انسان‌ها این است که تشکیک‌ها، تهدیدها، تمسخرها، ابهام‌ها، تحریم‌ها و هرچه رخ می‌دهد مسیر اینها را کج نمی‌کند و مردانه ایستادند و هیچ کلمه‌ای از دشمن و دوست، جاهل و غیر جاهل، هرگز تردیدی در اینها و مسیر اینها ایجاد نمی‌کند و خوف در وجود آنها راهی ندارد.

آیت الله ملک حسینی با اشاره به جبهه مقاومت، گفت: این جبهه با کشته‌ها محدود و کم نمی‌شود و خدای دانا می‌داند که از این خون‌ها مردانی پا خواهند گرفت و بی نهایت مردان از این خون‌ها رشد خواهند کرد و کشور ما و جهان، سلیمانی های دیگر را به خود خواهد دید و این برکت و اثر خون شهید است.

وی گفت: شهید اگر زنده است، زنده است تا مسیرش را برای آینده مدیریت کند، تا هدایتگریش ادامه پیدا کند و این سخن من نیست، این آیت قران است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: خط شهادت، خطی است تا پایان فتنه‌ها، ظلم‌ها، استکبارها و در مکتب ما، نمی‌جنگیم، تا در جنگ پیروز شویم و ما می‌جنگیم تا بر جنگ پیروز شویم.

آیت الله ملک حسینی بت بیان اینکه روزی را به انتظار می‌نشینیم که بشر جنگی را نداشته باشد، اظهار داشت: همیشه دشمن فکر می کرده که با کشتن انسانی به خط او و رسم و جبهه او پایان می‌دهد اما اینگونه نیست.

آیت الله ملک حسینی گفت: این بیگانگان، این ددمنشان پست که ننگ دارم نام کثیفشان را ببرم، بدانند که امروز آغازیست برای پایان شما و امروز دیگر جبهه مقاومت منحصر به ایران، عراق، سوریه، یمن و لبنان نیست و دیگر جبهه مقاومت منحصر به فاطمیون، زینبیون، بدریون، قدسیون، حیدریون، نبویون و حوثیون و حزب الله نیست و جبهه مقاومت فردا اروپا، آفریقا، آسیا و کشور شما را و قاره شما را نیز فتح خواهد کرد.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: امروز ممکن است با احتمال جنگ برای جهان وحشت ایجاد کنند و جهان بداند که جنگی تحمیل کنند ایران هیچگاه آغازگر این جنگ نبوده و آنها بدانند پایان دهنده به هیچ جنگی نخواهند بود و این ایران است که به هر نبرد پایان خواهد داد.

وی عنوان کرد: دشمن چنین نیست که وارد چنین مصافی بشود و مبادا ذهن من و شما را درگیر دوگانه و دو قطبی صلح و جنگ کنند و بخواهند باب دیگری را پس از این وحدت بین اصلاح طلب و اصولگرا، بین همه اقشار جامعه و پس از این انسجام، بین همه آحاد اسلام ساز دیگری باب کنند و یک دوگانه دیگر بسازند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ملت باید هوشیار باشد و این هوشیاری را پاس بدارد و خداوند متعال این اتحاد و انسجام را در زیر سایه ولایت و رهبری دوست دارد و خداوند انسان‌هایی که با همدیگر متحد باشند، همدل باشند و به فرمان رهبرشان باشند را دوست دارد.

وی اظهار داشت: ما اگر امروز آمده‌ایم، نیامده‌ایم تا افتخاری برای سلیمانی باشیم و آمده‌ایم افتخار بیابیم و یعنی خدا ما را لایق و قابل دید که انسانی سترگ و شهیدی بزرگ را با قلب‌ها و اشک‌هایمان بدرقه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: این حضور احترام است، اما سلیمانی در کنار حسین بن علی (ع) بی نیاز از حضور، اما ما به این شرافت و کرامتی که از ایران بروز کرد، نیاز داشتیم. ما با این حضور خط بطلانی بر فتنه‌ها کشیدیم و با این حضور اعلام آمادگی برای استمرار مقاومت کردیم و نشان دادیم به آمریکا که باید خواب‌های آشفته را غیر تعبیر شده ببینی و این پیام این حضور است.

آیت الله ملک حسینی گفت: امروز درس درس دیگر، مدرسه، مدرسه دیگری و مدرس، مدرس دیگری است و خیابان‌ها مدرسه‌اند و درس امروز، درس دلدادگی، اطلاعت و طاعت از ولی، حریت و فداکاری و مردانگی و مدرسش انسانی است که توجه همه جهانیان به او مشغول است.

وی اظهار کرد: این شهادت را به معلمش تبریک می گویم و شاگرد شما امروز در پیشگاه خدای متعال، قبول افتاد، مقبول شد و در آغوش خدای متعال قرار گرفت.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: اگر بسیاری واماندند و در کشورهای مختلف اسلامی به غرب و استکبار گراییدند، هستند مردان بزرگی که جبهه سترگ از مقاومت را تشکیل می‌دهند و در برابر کفر و ظلم و استبداد می‌ایستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: اگر خون شهیدحججی به داعش پایان داد، خون سلیمانی که معلم حججی است به معلمان داعش پایان خواهد داد.

کد خبر 4818378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha