۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸

فرماندار دشتی:

سم پاشی علیه ملخ ها در چهار نقطه از مزارع دشتی انجام می شود

 سم پاشی علیه ملخ ها در چهار نقطه از مزارع دشتی انجام می شود

بوشهر - فرماندار دشتی با اشاره به اینکه عملیات سم پاشی علیه ملخ ها در چهار نقطه ازمزارع این شهرستان در حال انجام است، گفت: پیش بینی می شود ۱۵ هزار تن گندم از مزارع این شهرستان برداشت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان دشتی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در سطح شهرستان بر ضرورت تسریع در برداشت گندم از مزارع تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه به هوای گرم و فصل تابستان نزدیک می‌شویم، احتمال آتش سوزی‌ها در مراتع افزایش می‌یابد که می‌طلبد مدیران آمادگی لازم داشته باشند.

نادری بیان کرد: دستگاه‌های متولی هشدارهای لازم به کشاورزان در خصوص آتش سوزی بدهند و در خصوص پیشگیری نیز اطلاع رسانی لازم داده شود.

وی از برداشت گندم در مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: امسال پیش بینی می‌شود از ۳۲ هزار هکتار از مزارع شهرستان ۱۵ هزار تن گندم برداشت شود.

نادری خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو مرکز خرید در خورموج و شنبه راه اندازی شده و به زودی نیز مرکز کاکی راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات سم پاشی در چهار نقطه از شهرستان دشتی در حال انجام است که از تلاش‌های مدیریت جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر می‌شود.

کد خبر 4897340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha