۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳

پخش داستان زندگی قهرمان تیراندازی از رادیو نمایش

پخش داستان زندگی قهرمان تیراندازی از رادیو نمایش

از امروز سیزدهم اردیبهشت داستان زندگی الهه احمدی قهرمان تیراندازی ایران و جهان در قالب مجموعه رادیویی «الهه» از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه رادیویی «الهه» در هفت قسمت توسط زهرا کولیوند نوشته شده و مهدی نمینی مقدم آن را کارگردانی کرده است. این مجموعه که داستان زندگی الهه احمدی قهرمان تیراندازی ایران و جهان را روایت می کند ۱۳ اردیبهشت از رادیو نمایش پخش می‌شود.

الهه احمدی در سال ۲۰۱۵ و پس از دریافت مدال طلا در مسابقات فینال فینالیست‌های جهان به میزبانی مونیخ آلمان و سپس نایب قهرمانی در مسابقات آسیایی دهلی نو، در سیستم رنکینگ جهانی فدراسیون جهانی تیراندازی (ISSF) در جایگاه نخست قرار گرفت.

در مجموعه رادیویی «الهه» هنرمندانی چون مهرخ افضلی، سیما خوش چشم، سعیده فرضی، علی اصغر دریایی، شیوا رفیعیان، مهرداد مهماندوست، صفا آقاجانی و ماندانا اصلانی به ایفای نقش می پردازند.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست، کارگردانی مهدی نمینی مقدم، افکتوری نازنین حسن پور و صدابرداری جعفر جودتی از امروز سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

کد خبر 4914675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید رضایی IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      0 0
      پخش داستان زندگی قهرمان تیراندازی از رادیو نمایش این اخبارش اکثرا دروغه چون الهه احمدی پدرش سرهنگ ارتش و تو فدراسیون سمن داشته و برادرش ظاهر تو روابط عمومی سیما الکی دارن ازش یک بت میسازن شما برید تو سایت چهانی تیراندازی سرچ کنید اصلا اسمی ار الهه احمدی نیست این خبر دروغ محضه که قهرمان جهان شده توش