۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان خبر داد:

صدور ۴۰ اخطاریه توقف ساخت و ساز غیرمجاز در باغ های اطراف همدان

صدور ۴۰ اخطاریه توقف ساخت و ساز غیرمجاز در باغ های اطراف همدان

همدان - مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از صدور ۴۰ اخطاریه توقف ساخت و ساز غیرمجاز برای باغ های اطراف همدان خبر داد.

محمد گلشن در گفتگو با خبرنگار مهر از افزایش نظارت بر ساخت و سازهای باغ‌های محدوده دره مرادبیگ و سیلوار همدان خبر داد و گفت: گشت اختصاصی پلیس ساختمان راه اندازی شده است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری با راه‌اندازی گشت اختصاصی باغ‌ها به صورت آزمونه در دره مرادبیگ و سیلوار نظارت بر ساخت وسازهای مجاز و غیرمجاز در شهر همدان قوت گرفته است.

محمد گلشن اظهار کرد: ساخت و سازها در باغ‌های واقع در محدوده و حریم شهر همدان باید با مجوز انجام شود و برای اقداماتی از قبیل فنس کشی، کرت بندی، تراس بندی، تعمیرات و نوسازی، تعمیرات جزئی و اساسی، ترمیم دیوار و دیوارکشی، احداث و مرمت بنا، نصب آلاچیق و سایه بان، احداث انباری و سرویس بهداشتی، احداث اتاق کارگری و خانه باغی مجوز صادر می‌شود.

گلشن بابیان اینکه شهروندان باید برای دریافت مجوز به شهرداری منطقه مراجعه کنند، افزود: با توجه به گستردگی باغ‌های شهر همدان در محدوده دره مرادبیگ و سیلوار که به ترتیب دوهزار و ۸۰۰ و یک هزار باغدار دارند لزوم توجه به قوانین ضروری است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت رؤیت هرگونه تخلف و ساخت و ساز غیرمجاز با شماره ۱۳۷ شهرداری همدان که به صورت ۲۴ ساعته فعال است تماس بگیرند و در امر کنترل و نظارت بر ساخت و سازهای باغات دره مرادبیگ و سیلوار عوامل انتظامی گشت اختصاصی این اداره را همراهی کنند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با یادآوری اینکه خودروی گشت به دوربین و جی پی اس و ردیاب مجهز است، گفت: طی یک ماه فعالیت این گشت ۹۶ مورد ضبط وسیله و ۴۰ مورد اخطاریه صادر و فعالیت ساخت و سازهای غیرمجاز تعطیل شده است.

گلشن از شهروندان درخواست کرد قبل از انجام هرگونه عملیات عمرانی و ساخت و ساز مجوز لازم را از شهرداری دریافت کنند.

کد خبر 4949170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha