۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۲۰

فرماندار شاهرود:

۱۰۰ عامل توزیع شکر در شهرستان شاهرود شناسایی و معرفی شدند

۱۰۰ عامل توزیع شکر در شهرستان شاهرود شناسایی و معرفی شدند

شاهرود- فرماندار شاهرود از معرفی و شناسایی ۱۰۱ عامل توزیع شکر در سطح شهرستان خبر داد و گفت: ۵۰ عامل فروش شهری و ۵۱ عامل فروش در روستاها و شهرهای شهرستان، شکر توزیع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه در زمینه توزیع شکر مشکلاتی در سطح شهرستان وجود دارد که برای آسایش و آرامش مردم تصمیماتی گرفته‌شده است، تاکید کرد: توزیع شکر توسط ۱۰۱ عامل در شهرستان یکی از تمهیدات اتخاذشده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ عامل در شاهرود و ۵۱ عامل توزیع در شهرها و روستاهای این شهرستان، شکر تعاونی را با قیمت مصوب دولتی توزیع خواهند کرد، بیان داشت: عوامل توزیع در سطح شهر نمی‌توانند قیمت عرضه این محصول را بیشتر از حد تصویب‌شده توسط ستاد تنظیم بازار عرضه کنند.

توزیع نهاده‌های دام و طیور

فرماندار شاهرود همچنین درباره مشکلات تهیه گوشت مرغ نیز، تاکید کرد: هر مقدار از نهاده‌های دامی دولتی که به مرغداران تحویل داده می‌شود می‌بایست بین مرغداران توزیع شود تا شاهد بروز مشکل در چرخه توزیع نهادهای طیور نباشیم.

فخری با بیان اینکه شاهرود دارای هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه است و این واحدها زیرمجموعه ۳۵ اتحادیه به فعالیت می‌پردازند، ابراز کرد: هر شخص حقیقی و حقوقی که در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار کوتاهی کند با تشخیص این ستاد به عنوان اخلالگر در نظم بازار به دادسرا معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای هر مصوبه ستاد تنظیم بازار تاریخ معین می‌شود و بر اساس آن پیگیری انجام‌شده و با متخلفان برخورد می‌شود، ابراز کرد: نظارت و تنظیم بازار در سطح شهرستان به صورت جدی اعمال می‌شود و مسئولان باید در قبال این امر اهتمام بیشتری داشته باشند.

کد خبر 4977042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha