۴ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۳۱

مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه خبر داد؛

استقبال ویژه کانون پرورش فکری کرمانشاه از ماه محرم

استقبال ویژه کانون پرورش فکری کرمانشاه از ماه محرم

کرمانشاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کرمانشاه از استقبال ویژه کانون پرورش فکری کرمانشاه از ماه محرم خبر داد.

مهناز فتاحی پیش از ظهر امروز سه شنبه چهارم شهریور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با آغاز ماه محرم، ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، اعضا و مربیان کانون استان کرمانشاه نیز آثار خود را در قالب «قصه‌های عاشورایی، معرفی کتاب، قصه-نمایش، معرفی شخصیت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، تعزیه، نواها و آواها، شعرخوانی، پیام‌های کوتاه یک دقیقه‌ای، و… برای شرکت در ویژه‌برنامه «شور عطش» ارسال می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه افزود: برنامه‌های هنری محرمی با عنوان «به رنگ آفتاب» در بخش‌های: نقاشی، عکاسی و خوش‌نویسی و ویژه‌برنامه ادبی «اشک ماه» نیز با انتشار فراخوان و جمع‌آوری آثار هنرمندان در حال برگزاری است.

به گفته وی، آثار فرهنگی، هنری و ادبی برگزیده در ویژه‌برنامه محرمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، پس از داوری اولیه، برای شرکت در بخش کشوری به دبیرخانه مرکزی ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون کشور ارسال می‌شود.

کد خبر 5007645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha