۶ آبان ۱۳۹۹، ۹:۵۵

مدیر راهبردی مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج):

ارائه خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم/جنوب کرمان در اولویت است

ارائه خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم/جنوب کرمان در اولویت است

کرمان - مدیر راهبردی مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) گفت: مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) پایه مردمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خدمات بهداشتی درمانی رایگان در مناطق محروم ارائه می‌کند.

رضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری طرح‌های محرومیت زدایی جهادی در ایام کرونا اظهار داشت: مرکز جهادی در این روزها در حال بررسی نحوه خدمت‌رسانی مطلوب و جهادی محور براساس شیوه نامه‌های بهداشتی تصویبی در ایام کرونا است که خدمت بی منت پزشکان جهادگر نصیب قشر مستحق شود.

گودرزی بابیان این‌که قطعاً طرح‌های محرومیت زدایی جهادی در فصول مختلف سال برگزار می‌شود و با شناسایی و بررسی زمینه‌های عملی، خدمت رسانی به همنوعان ترک نخواهد شد و این را برای خودمان یک ارزش می‌دانیم که یک عبادت است.

وی افزود: جهادگران مرکز، خود را با توجه به شرایط کنونی کشور در خصوص شیوع کرونا، در داخل یا خارج از استان به نحو احسن با در نظر گرفتن شرایط خاص آماده می‌کنند و قطعاً کیفیت و کمیت این طرح‌های محرومیت زدایی بهتر از گذشته خواهد بود.

مدیر راهبردی مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) بیان کرد: لازم به ذکر است با این شرایط اقتصادی مردم، ما در تب تاب هستیم تا در حوزه درمان بار مالی را توسط جهادگران و خیران از روی دوش قشر آسیب پذیر و محروم با طرح‌های درمانی رایگان برداریم. منطقه جنوب کرمان را در اولویت کاری قرار داده ایم انشاالله با آسیب شناسی و مدل سازی های علمی و تحقیقاتی حرکت‌های جهادی را به اجرا در می‌آوریم.

وی اظهار کرد: در ماه‌های گذشته مرکز جهادی تجربه خوبی در زمینهٔ مبارزه با کرونا به دست آورده است که قطعاً در ادامه کار این تجربیات می‌تواند مفید و مؤثر باشد.

کد خبر 5057218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha