۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۴۳

۴ قصه گوی جهرمی برگزیده جشنواره مهرواره قصه گویی شدند

۴ قصه گوی جهرمی برگزیده جشنواره مهرواره قصه گویی شدند

جهرم-مدیر کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم گفت: دراختتامیه مهرواره قصه گویی«قصه های ماندگار»که همزمان با شب یلدا برگزار شد، ۱۲ برگزیده معرفی شدند که۴برگزیده سهم قصه گویان جهرم بود.

اعظم رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با شب یلدا و با برگزاری مراسم پایانی مهرواره قصه گویی «قصه های ماندگار» که به صورت مجازی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد، قصه گویان برتر این مهرواره معرفی شدند.

وی افزود: فراخوان این مهرواره همزمان با بیست و هشتمین هفته کتاب و کتابخوانی از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس اعلام شد.

مدیر کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم با بیان اینکه مخاطبان این مهرواره شامل مربیان، نوجوانان، پدر بزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و همه علاقمندان به قصه گویی بودند، بیان کرد: در اختتامیه این مهرواره که همزمان با شب یلدا برگزار شد ۱۲ برگزیده معرفی شدند که ۴ برگزیده سهم قصه گویان جهرم بود.

رنجبر خاطر نشان کرد: عبدالصمد رحمانیان در بخش پدربزرگ‌ها، مریم سالاریان و سارا معرفی در بخش علاقمندان و آیلین علیزاده در بخش نوجوان از برگزیدگان این مهرواره قصه گویی بودند.

وی در پایان با اشاره به اینکه عبدالصمد رحمانیان برای سومین سال متوالی در بخش پدربزرگ‌ها به عنوان برگزیده جشنواره استانی مهرواره قصه‌های ماندگار انتخاب شده است، گفت: انتخاب چهار قصه گوی برگزیده از جهرم از نکات قابل توجه در این دوره از جشنواره بود.

کد خبر 5100760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      0 0
      قصه گو قصه بگو . قصه بدبختی مردم را بگو.