۸ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

تخریب ویلای چند ده میلیارد تومانی در شمیرانات

تخریب ویلای چند ده میلیارد تومانی در شمیرانات

شمیرانات- سرپرست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان تهران گفت: ویلای چند ده میلیارد تومانی واقع در «آهار» از توابع شمیرانات با حکم دادستانی این شهرستان تخریب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد ناصری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بنا با متراژ ۷۰۰ مترمربع باهدف تغییر کاربری اراضی ملی در منطقه «آهار» شمیرانات احداث‌شده بود و بر اساس برآوردهای کارشناسانه حدود ۲۰ میلیارد تومان ارزش ریالی داشت.

وی از اجرای ۹۳ مورد تبصره یک ماده ۵۵ و آزادسازی ۴۹ هکتار از اراضی ملی خبر داد و گفت: تاکنون در استان تهران ۴۴ فقره اجرای حکم داشته‌ایم که منجر به آزاد سازی ۱۲۵ هکتار از زمینهای ملی بوده است.

سرپرست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان تهران اضافه کرد: پرونده قضائی این ساخت و ساز غیرمجاز از سال ۹۴ تشکیل شده و در حال طی روال قانونی بود، تا سرانجام حکم تخریب آن به اجرا درآمد.

ناصری در پایان اضافه کرد: از مردم می‌خواهیم قبل از اقدام به ساخت‌وساز یا معامله ملک‌های کشاورزی و یا اراضی ملی حتماً استعلام‌های لازم را از مراجع ذیربط دریافت کنند.

کد خبر 5106782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      6 0
      هلند به اندازه یک شهر کشور است که با استفاده از کشاورزی مکانیزه و پیشرفته نصف گل دنیا و میلیاردها دلار ثروت به کشورش ارز آوری میکند، به جای این حرکات وحشیانه (تخریب ) که هیچ برنده ای ندارد با جریمه کردن آنها و ساخت مراکز پیشرفته کشاورزی نه سنتی به همه مردم ،کشور و نظام خدمت کنید
      • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
        0 0
        آقا محمد مدیریت عقل میخواهد که متاسفانه نیست , در گزارش نقل قول شده که 125 هکتار زمین آزاد شده یکی نیست بررسی کند از این 125 هکتار زمین آزاد شده چه محصولی برداشت شده !!! 50 کیلو گندم به عمل آوردید ؟؟؟؟ ظاهرا تخریب تنها هنر این دوستان است
      • محمد حسین IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
        0 0
        هلند اندازه یه شهره؟ شاید منظورتون آمستردام بوده! وگرنه کجای هلند اندازه یه شهره؟ قطر و کویت هم اندازه یه شهر نیستن... چه برسه به هلند...
    • هاشم US ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      0 0
      تخریب بنایی که ساخته شده و انرژی نفر ساعت زیادی هزینه شده واقعا کار احمقانه ایه حتی اگر غیرمجاز ساخته شده یاشه. واقعا راهکار دیگه ای پیدا نمیشد؟