۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

رفع دغدغه مردم رویکرد اصلی خبرگزاری مهر در کردستان باشد

 رفع دغدغه مردم رویکرد اصلی خبرگزاری مهر در کردستان باشد

سنندج- مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: خبرگزاری مهر از سرمایه های انقلاب اسلامی است و انتظار داریم خبرنگاران این رسانه در راستای رفع دغدغه های مردمی و روشنگری در جامعه ورودی ویژه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد حاتمیان پیش از ظهر امروز در بازدید از مجموعه خبرگزاری مهر در استان کردستان اظهار کرد: انتظارات از مهر با عنوان رسانه‌ای ارزشی و انقلابی بسیار ویژه بوده و امیدواریم مجموعه خبرنگاران این رسانه در استان با همتی مضاعف در راستای روشنگری در جامعه تلاش کنند.

وی افزود: با توجه به هجمه‌های مختلف رسانه‌ای از سوی جبهه استکبار و گستره وسیع فضای مجازی در جامعه انتظار می‌رود خبرنگاران خبرگزاری مهر در استان مرزی کردستان با نگاهی تیزبینانه و تخصصی به تولید محتواهای مبتنی بر واقعیات جامعه همت گمارند.

حجت الاسلام حاتمیان اظهار کرد: تلاش در راستای روشنگری جامعه و رفع دغدغه‌های مردم باید از اولویت‌های مهر در کردستان باشد و مجموعه تبلیغات اسلامی استان در این مسیر حامی و پشتیبان این مجموعه رسانه‌ای خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در ادامه سخنان خود خطاب به مدیر خبرگزاری مهر در استان اظهار کرد: جذب جوانان مستعد و توانمند در حوزه‌های تخصصی و پرورش خبرنگاران تخصصی در حوزه‌های مختلف اتفاقی مبارک بوده و امیدواریم این حرکت زمینه ساز تقویت حوزه رسانه در استان باشد.

خبات ساعدی مدیر خبرگزاری مهر در استان کردستان نیز در این بازدید اظهار کرد: بر اساس نظام مسائل استان برنامه ریزی منسجمی در راستای جذب و ارتقای نیروی انسانی تخصصی صورت گرفته و در هفته‌ها و ماه‌های آتی شاهد تحولاتی در رویکرد و تولیدات خبرگزاری مهر در استان قابل مشاهده خواهد بود.

وی افزود: خبرگزاری مهر در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در استان کردستان به ایفای نقش خواهد پرداخت و از تمامی صاحب نظران و نخبگان کردستانی برای ارتقای فعالیت‌های خود دعوت به همکاری می‌کند.

ساعدی خاطرنشان کرد: پیگیری دغدغه‌های مردمی و روشنگری در حوزه‌های مختلف را در اولویت امور قرار داده و مجموعه همکاران ما برای تحقق اهداف توسعه‌ای استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 5109323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha