۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶

با همکاری کمیته امداد و سپاه صاحب الزمان (عج)؛

۱۱۵۰ واحدمسکونی برای افرادتحت پوشش کمیته امداداصفهان ساخته می‌شود

۱۱۵۰ واحدمسکونی برای افرادتحت پوشش کمیته امداداصفهان ساخته می‌شود

اصفهان - قرارداد همکاری سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد استان اصفهان برای ساخت یک هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد با عنوان «نذر حاج قاسم» امضا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در آئین انعقاد قرار داد یک هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی با همکاری بسیج سازندگی، سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد استان اصفهان با عنوان «نذر حاج قاسم» ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای هسته‌ای و … اظهار داشت: خدمت به محرومین محوریت انقلاب و شعار همیشگی حاج قاسم بود و همواره در این راه اقدامات شایسته‌ای انجام داد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی همواره به حفظ کرامت و منزلت خانواده‌های نیازمند تاکید داشتند، ابراز داشت: در این زمینه به واسطه حجم تعامل بین سپاه و کمیته امداد در استان اصفهان امروز این همکاری در بُعد ساخت و ساز ادامه یافته است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه هدف از مشارکت در این طرح جلوگیری از موازی کاری و در راستای هم افزایی و پشتیبانی و رساندن طعم شیرین خدمت به مردم شریف و وفادار به نظام انقلاب اسلامی است، ادامه داد: سپاه صاحب الزمان (عج) آمادگی خود را برای آبرسانی، گازرسانی، راه اندازی سرویس بهداشتی و … اعلام می‌کند.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و باید در این زمینه همه کنار هم قرار گیرند.

کد خبر 5120455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha