۹ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۴۶

استاندار زنجان:

محور ارتباطی زنجان به دندی سریع تر اجرایی شود

محور ارتباطی زنجان به دندی سریع تر اجرایی شود

زنجان-استاندار زنجان به پروژه عمرانی محور ارتباطی زنجان به دندی به طول ۹۰ کیلومتر است اشاره کردو گفت: این پروژه تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید هر چه سریع تر به اتمام برسد. 

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی صبح پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان، با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر قرار داریم، گفت: باید اقدامات و دستاوردهای مهم دولت در هفت سال گذشته به مردم به خوبی بیان و تبیین شود.

وی با بیان اینکه باید به توسعه تمام مناطق ویژه توجه شود، اظهار کرد: در این میان بررسی مشکلات مناطق مختلف ماهنشان باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان بر لزوم تقویت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان ماهنشان تاکید کرد و گفت: از زمان اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون ۱۳۰ هزار تست کرونا در استان زنجان انجام گرفته است که در سطح کشور بی نظیر می‌باشد.

حقیقی با بیان اینکه این آمار از سطح کشوری هم بالاتر است، ابراز داشت: هرچه زمان تشخیص بیماری سریع‌تر باشد روند درمان بهتر خواهد بود و در این میان کیت‌های تشخیص سریع بیماری طی چند روز آینده در استان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ تخت نقاهتگاهی در زنجان آماده پذیرش بیمارانی کرونایی در استان زنجان پیش بینی شده است، یاد آور شد: این تعداد تخت امکانات لازم برای قرنطینه را ندارند.

استاندار زنجان بر لزوم آبرسانی به دو روستای ماهنشان تاکید کرد و گفت: باید تمام روستاهای این شهرستان از آب سرب با کیفیت بهره مند شوند.

حقیقی به پروژه عمرانی محور ارتباطی زنجان به دندی به طول ۹۰ کیلومتر است اشاره کردو گفت: این پروژه تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

وی افزود: باید راهکار عملی نسبت به سرعت دادن به این پروژه مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 5132883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha