۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۳۵

رئیس مرکز بهداشت شادگان خبر داد؛

۴۱۰ واحد صنفی در شادگان اخطار گرفتند/ پلمب ۳۹ واحد صنفی

۴۱۰ واحد صنفی در شادگان اخطار گرفتند/ پلمب ۳۹ واحد صنفی

شادگان- رئیس مرکز بهداشت شادگان با اشاره به پلمب ۳۹ واحد صنفی در این شهرستان، گفت: ۴۱۰ واحد صنفی متخلف کرونایی در شهرستان شادگان اخطار گرفتند.

سجاد جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بازرسی و نظارت‌های انجام شده از واحدهای صنفی در شهرستان شادگان و در راستای رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی، تعداد ۳۹ واحد صنفی پلمب شدند و ۴۱۰ واحد صنفی دیگر اخطار گرفتند.

وی افزود: برای دستور گرفتن و منع و محدودیت پلمب واحدهایی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند، هیچ مانعی وجود ندارد و اگر در این رابطه متولیان بازرسی کوتاهی و اهمال کنند باید پاسخگو باشند.

رئیس مرکز بهداشت شادگان ادامه داد: نظارت و بازرسی بهداشتی اماکن صنفی افزایش یافته است و اماکن صنفی دارای تخلف بهداشتی بدون تذکر و اخطار شفاهی و یا کتبی قبلی پلمب می‌شوند و فک پلمب واحدهای صنفی متخلف فقط با دستور قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا صورت می‌گیرد.

جلیلیان گفت: صاحبان واحدهای صنفی شادگان در صورت اعلام بازگشایی علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده موظف به استفاده دائمی از ماسک در محل کسب بوده و باید از ارائه خدمات به مشتریان فاقد ماسک پرهیز کنند.

کد خبر 5153536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha