۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۵۶

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان:

بهارستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

بهارستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

بهارستان- مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی مبتلایان به کرونا در این شهرستان گفت: بهارستان از وضعیت آبی به زرد کرونایی تغییر یافته است.

دانوش دمیریان در گفتگو با خبرنگار مهر، از سیر صعودی کرونا در بهارستان خبر داد و اظهار داشت: در هفته اول نوروز سال ۱۴۰۰ متأسفانه ۵ تن از اهالی بهارستان قربانی ویروس کشنده کرونا شدند و همین مسئله باعث تغییر وضعیت این شهرستان از رنگ آبی به زرد شد.

دمیریان عنوان داشت: به دلیل توجه شهروندان به پروتکل‌های بهداشتی، بهارستان طی ۲ ماه پایانی سال ۱۳۹۹ تنها ۳ جان باخته کرونایی داشت به همین علت بود که در وضعیت رنگ بندی ها جز شهرستان‌های بی خطر قرار گفته بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان گفت: همانطور که قابل پیش بینی بود آمار مبتلایان به کرونا در بهارستان ۵۰ درصد در طول یک هفته گذشته افزایش داشته که اگر عادی انگاری‌ها در برابر این ویروس ادامه داشته باشد باید منتظر موج چهارم آن باشیم.

وی عنوان داشت: از همه شهروندان می‌خواهیم نسبت به رعایت پروتکل‌ها توجه ویژه را داشته باشند و با توجه به اینکه میزان سرایت کرونای انگلیسی نسبت به ویروس کرونای کلاسیک بیشتر می‌باشد لازم است که موارد بهداشتی با تاکید بیشتری صورت گیرد و از هر گونه تجمع و دورهمی ها خودداری شود.

کد خبر 5176744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha