۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۳

خطیب جمعه لامرد مطرح کرد؛

لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات/ دشمن در حال هراس افکنی است

لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات/ دشمن در حال هراس افکنی است

لامرد- امام جمعه لامرد بر لزوم حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: دشمن به دنبال برجسته سازی کلیدواژه عدم حضور مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لامرد با اشاره به سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روز دختر اظهار کرد: دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شده با میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج به پایان می‌یابد و این یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمانها و ارزشهای دینی ست.

وی گفت: نامگذاری این روز عزیز به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در راستای رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است.

حسین زاده افزود: حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و شهر مقدس قم یکی اثرگذارترین اماکن مذهبی جهان اسلام است. امام راحل از حوزه علمیه قم رشد کردند که این حرکت مدنی به برکت و کرامت حضرت معصومه (س) رشد کرد.

وی ادامه داد: وجود وحدت و هماهنگی بین جامعه از کرامت اصلی آن بزرگوار است، و اگر از هم گسستگی بین خانواده‌ها به وجود آید به اختلاف بین مردم منجر خواهد شد.

حجت الاسلام حسین زاده ضمن دعوت همه آحاد جامعه به حضور پرشور در انتخابات هفته آینده افزود: همت، کرامت، و بزرگی مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی و همچنین حضور حداکثری مردم تأثیر گذار خواهد بود.

امام جمعه لامرد ضمن انتقاد شدید نسبت به کسانی که به مردم القا می‌کنند که انتخابات مهندسی شده است، اظهار کرد: اینکه بگویند انتخابات مهندسی شده است حرف غلطی ست و به خوبی می‌بینید که سالیان سال کاندیدا در تلویزیون مناظره می‌کنند.

امام جمعه لامرد با بیان این مطلب که دشمن به دنبال برجسته سازی کلیدواژه تحریم انتخابات و عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است تصریح کرد: در شهرستان نیز عده‌ای به دنبال عدم مشارکت مردم و تشدید این مهم چه در فضای مجازی و چه در فضای حقوقی هستند که بدانند توسط نهادهای امنیتی رصد و برخورد می‌شوند.

حسین زاده با اشاره به اینکه دشمن در حال تلاش برای هراس افکنی از به قدرت رسیدن نیروهای انقلابی است، تاکید کرد: در عین حال کم کاری تعدادی از مسؤلین را نباید به همه مسؤلین تصری داد.

حسین زاده به انتخابات شوراهای شهر اشاره کرد و گفت: نامزدهای شورای اسلامی شهر برنامه‌های خود را در تراز شهر بیان و در تراز مردم حرکت کنند.

وی تصریح کرد: نامزدها وعده‌هایی بدهند که بشود انجام داد و در تراز شهر گام بردارند و انصاف را نیز در ایام تبلیغات رعایت کنند.

حجت الاسلام حسین زاده در خصوص مشکلات آب در هفته‌های گذشته اظهار کرد: با توجه به حضور مدیرکل آبفای فارس به شهرستان لامرد مشکل آب حل خواهد شد و از مردم می‌خواهیم تا در این گرمای زیاد در مصرف آب نیز صرفه‌جویی کنند.

کد خبر 5232201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha