۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان تأکید کرد؛

خوزستان تشنه عدالت/ دشمنان نمی‌توانند امنیت کشور را خدشه‌دار کنند

خوزستان تشنه عدالت/ دشمنان نمی‌توانند امنیت کشور را خدشه‌دار کنند

اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان هرگز نمی‌توانند امنیت و آسایش مردم کشور و خوزستان را خدشه‌دار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم فرحانی ظهر امروز جمعه در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید نظم و امنیت سروان «مالک رسولی نیک» که در شهر الهایی شهرستان اهواز برگزار شد، گفت: اینکه ما شاهد حضور باشکوه مردم شهر الهایی و سایر مناطق استان در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در این ایام عاشورایی هستیم، نشان از ولایتمداری، ایمان و اعتقاد مردم است.

وی افزود: استان خوزستان تشنه عدالت است چرا که این استان وفادار به انقلاب اسلامی، مهد ولایت و تشیع ایران اسلامی است؛ خوزستان جایگاهی است که رهبر فرزانه انقلاب در آغاز دفاع مقدس در کنار عشایر و مردم از این خاک دفاع کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خطاب به دشمنان این نظام و انقلاب می‌گوئیم که این امت وفادار به ولایت است و صف مطالبه به حق مردم این استان از صف منافقان و خائنان جداست.

وی تأکید کرد: تا وقتی این شهدا، جوانان ولایی، عشایر غیور، ولایتمدار و شیعه که دین خود را به اسلام ادا کردند، هستند بی‌شک دشمنان هرگز نمی‌توانند امنیت و آسایش مردم کشور و خوزستان را خدشه‌دار کنند.

آیت الله فرحانی گفت: کسی گمان نکند که می‌تواند از مطالبات مردم برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کند زیرا جوانان در دفاع از وطن، حرم و حفظ امنیت و تمامیت ارضی این مملکت جان بر کف ایستاده‌اند و امروز این شهید سند افتخار ما است.

کد خبر 5285086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha