۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۹:۱۹

امام جمعه گناوه:

مبلغان و فعالان فرهنگی و قرآنی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند

مبلغان و فعالان فرهنگی و قرآنی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: امروز دشمنان سعی در ترویج و تبلیغات سوء علیه اسلام و اهل بیت (ع) در فضای مجازی دارند و وظیفه همه ماست که هوشیارانه عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح دوشنبه در آئین تجلیل از تشکل‌های منتخب مسابقه عکس محرم ماندگار، منتخبین مسابقه پیک نسل حسینی، افراد برتر مؤسسات قرآنی و تعدادی از مداحان در مصلی جمعه گناوه با تسلیت ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) دارای شخصیتی و اخلاق بسیار والایی است و ایشان مایه رحمت برای همه عالمیان است.

امام جمعه گناوه افزود: هدف از بعثت پیامبر (ص) ترویج مکارم اخلاق در جامعه است که امروز متأسفانه در جامعه کمرنگ شده است و جامعه امروز به مکارم اخلاق پیامبر اکرم (ص) نیاز مبرم دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز بهترین ابزار برای پیوند در جامعه اخلاق است افزود: بسیاری از آسیب‌های جامعه به دلیل بداخلاقی‌های اجتماعی است و رعایت اخلاق دینی، سیاسی، اجتماعی، خانوادگی و اخلاق فضای مجازی در جامعه ضروری است.

امام جمعه گناوه گفت: اگر مقام معظم رهبری فرمودند وظیفه همه ما تبیین و افشاگری است، این تبیین بایدها و نبایدهایی دارد و اگر بخواهیم در فضای مجازی به عنوان مبلغان و مروجان اهل بیت (ع) فعالیت کنیم باید این بایدها و نبایدها را رعایت کرد.

مبلغان و فعالان فرهنگی و قرآنی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند

وی گفت: برای فعالیت در فضای مجازی باید اخلاق مدار بود و اخلاق را رعایت کرد و با منطق و اخلاقیات سخن بگوییم.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) در آخرین وصیت خویش به دو امانت گران بهای اهل بیت (ع) و قرآن توصیه فرمودند که اگر بخواهیم گمراه نشویم و به سعادت دنیا و آخرت دست یابیم باید به تاسی از اهل بیت (ع) به این دو متوسل شویم و از آنها جدا نشویم.

وی با اشاره به اینکه در منبر و مجالس امام حسین (ع) باید حرمت‌ها حفظ شود، افزود: در این ایام اگر برنامه‌هایی برگزارمی کنیم باید مدیریت شود، حرمت‌ها و حدود رعایت شود.

امام جمعه گناوه ادامه داد: امروز دشمنان سعی در ترویج و تبلیغات سو بر علیه اسلام و اهل بیت (ع) در فضای مجازی دارند و وظیفه همه ما این است که هوشیارانه عمل کنیم و با تبیین و افشاگری نقشه‌های آنها را نقش بر آب کنیم.

مبلغان و فعالان فرهنگی و قرآنی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند

در پایان این آئین که با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان بوشهر، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار، امام جمعه گناوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی از فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان گناوه برگزار شد از تعدادی از مداحان، تشکل‌های منتخب مسابقه عکس محرم ماندگار، منتخبین مسابقه پیک نسل حسینی و افراد برتر مؤسسات قرآنی تجلیل شد.

کد خبر 5319404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha