۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵

مدیر روابط عمومی فرودگاه اعلام کرد؛

انتقال تجهیزات مربوط به پروازهای بین المللی از فرودگاه همدان

انتقال تجهیزات مربوط به پروازهای بین المللی از فرودگاه همدان

همدان- مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان گفت: تجهیزاتی که از فرودگاه همدان منتقل شده، مازاد و مربوط به پروازهای بین‌المللی بوده است که توسط شرکت خصوصی مدیریت می‌شوند.

حمید رضا صائمین در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص انتقال ۱۰۰ میلیارد از تجهیزات فرودگاه به شهر دیگر اظهار کرد: تجهیزات و وسایلی که برای پرواز لازم است در فرودگاه همدان وجود دارد و مشکلی برای انجام و ادامه پروازها وجود ندارد.

وی افزود: تجهیزاتی که از فرودگاه همدان منتقل شده است مازاد و مربوط به پروازهای بین‌المللی بوده است و در صورتی که دوباره پروازهای بین المللی در این فرودگاه انجام شود آن تجهیزات خیلی سریع به فرودگاه بر می‌گردد.

صائمین تصریح کرد: شرکت‌های سرمایه‌گذار بخش خصوصی که مسئولیت هندلینگ پرواز را به عهده دارند با شرکتهای مختلف در زمینه تجهیزات در ارتباط هستند و زمانی که قرار بر انجام پرواز بین المللی باشد آن تجهیزات در اختیار فرودگاه قرار می‌گیرد.

وی با ذکر این نکته که تجهیزات دولتی و مربوط به فرودگاه نبوده است و تجهیزات هندل کننده پرواز است که توسط شرکت خصوصی مدیریت می‌شود بیان کرد: تجهیزات پروازهای داخلی در حال حاضر در فرودگاه همدان وجود دارد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان گفت: تجهیزاتی که از فرودگاه همدان منتقل شده است مازاد و مربوط به پروازهای بین‌المللی بوده است که توسط شرکت خصوصی مدیریت می‌شوند و در صورت انجام پرواز بین المللی آن تجهیزات در اختیار فرودگاه قرار می‌گیرد.

کد خبر 5335958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha