۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۱۵

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

برنامه‌های فرهنگی با پیمانکاری پیش نمی‌رود

 برنامه‌های فرهنگی با پیمانکاری پیش نمی‌رود

قزوین - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین با بیان اینکه کارهای فرهنگی باید به افراد متخصص و کسانی که دغدغه کار فرهنگی دارند واگذار شود، گفت: برنامه‌های فرهنگی با پیمانکاری پیش نمی‌رود.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی با پیمانکاری پیش نمی‌رود و باید کارها در این بخش به افراد دغدغه مندی که مبانی انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ را بشناسند واگذار شود.

وی با بیان اهمیت اقدامات و کارهای فرهنگی در سطح جامعه توسط افراد متخصص و دغدغه‌مند گفت: شهرداری قزوین اگر قرار است برنامه‌های فرهنگی را برون سپاری کند، به افرادی واگذار نماید که نگاه راهبردی به حوزه فرهنگ داشته باشند و فرهنگ و هنر متعالی را بشناسند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین بر لزوم اجرای سیاست‌های فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین توسط خانه‌های فرهنگ تاکید کرد و افزود: سیاست‌های فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین برگرفته آرامان های انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه به مسئله خانواده و فرهنگ شهروندی در حکمرانی فرهنگی مطلوب شکل می‌گیرد و باید خانه‌های فرهنگ اقدامات فرهنگی خود را بر اساس این سیاست‌ها اجرایی کنند و داشتن نگاه درآمد زایی در آن اشتباه است.

اللهیاری خاطر نشان کرد: بنابراین لازم است خانه‌های فرهنگ نیز به افراد دغدغه مند و متخصصی خودجوش و آتش به اختیار کار فرهنگی می‌کنند واگذار شود.

وی یادآور شد: شهرداری قزوین خانه‌های فرهنگ را به افرادی که کار فرهنگی کرده و مورد تأیید اهالی محل و مساجد هستند، واگذار کند و این موضوع در اولویت واگذاری‌ها قرار گیرد.

کد خبر 5351833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha