۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴

استاندار خراسان شمالی:

نباید بگوییم خراسان شمالی توسعه نیافته است/ این حرف اثر بدی دارد

نباید بگوییم خراسان شمالی توسعه نیافته است/ این حرف اثر بدی دارد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: قائل به این نیستم که باید همواره بگوییم خراسان شمالی توسعه نیافته است زیرا برخی تبلیغات در بازارهای جهانی اثر نامطلوب می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر چهار شنبه در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد و معیشت مردم مهم‌ترین رکن پیشرفت کشور در حال حاضر است و اگر به این مسئله توجه نشود ایمان مردم از دست خواهد رفت.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: فلسفه تشکیل اتاق بازرگانی ایجاد نقطه مشترک بین بخش خصوصی و دولت است تا از مراجعه انفرادی بازرگانان و تولیدکننده‌ها جلوگیری شود و از سوی دیگر با یک زبان مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: اصلاحات قانونی بر عهده دولت و نمایندگان مجلس است لذا اگر بخش خصوصی بخواهد این مسائل را به صورت انفرادی پیگیری کند کاری حل نخواهد شد.

حسین نژاد با اشاره به بیکاری و مشکلات اقتصادی موجود، گفت: امروز هر حرکتی که چرخ اقتصاد را بچرخاند با ارزش است لذا مشکلات بخش خصوصی را پیگیری خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: مشکلات از مجرای قانونی پیگیری می‌شود و نتیجه به بخش خصوصی اطلاع داده خواهد شد؛ اینکه برخی صنایع از سال ۱۳۹۱ مشکل مالیاتی دارند پسندیده نیست.

حسین نژاد ادامه داد: قائل به این نیستم که باید همواره بگوییم خراسان شمالی توسعه نیافته است؛ زیرا برخی تبلیغات در بازارهای جهانی اثر می‌گذارد؛ باید خودمان را باور کنیم و به پیش برویم.

وی با اشاره به پتانسیل‌های متعدد خراسان شمالی افزود: باید راهی برای حضور در بازار جهانی پیدا کنیم و در این بازار روز به روز قدرتمندتر شویم؛ در غیر این صورت دیگران جای ما را خواهند گرفت.

استاندار خراسان شمالی در انتها با تاکید بر اینکه سند آمایش استان ملاک عمل خواهد بود، گفت: باید شعارها تبدیل به عمل شود.

کد خبر 5370841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha