۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۵

امام جمعه اصلاندوز:

مدافعان سلامت با الگوگیری از حضرت زینب (س) مجاهدانه خدمت می‌کنند

مدافعان سلامت با الگوگیری از حضرت زینب (س) مجاهدانه خدمت می‌کنند

اصلاندوز-امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: پرستاران همواره با تاسی و الگوگیری از حضرت زینب (س) خالصانه و عاشقانه به مردم خدمت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: کادر درمان به ویژه پرستاران همواره تلاشگر بوده‌اند و در شرایط کنونی نیز که با شیوع کرونا مواجه هستیم نیز به عنوان مدافعان سلامت در کنار مردم هستند.

وی ایثار و از خودگذشتگی پرستاران را در درمان بیماران ستودنی عنوان کرد و افزود: باید به مشکلات پرستاران رسیدگی کرد چرا که آنها در دوران کرونا با فداکاری تا آخر در سنگر درمان ایستاده و خدمت کردند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز به عوامل مختلفی که در تنگی رزق و روزی انسان نقش دارند اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین آن‌ها کفران و کم شمردن نعمت‌های خداوند و حرص و طمع است به طوری که انسان با طمع زیاد به دنبال کسب ثروت فراوان است اما دچار مشکلات و گرفتاری‌های بسیاری است و در نهایت میراث انسان‌های حریص از دست دادن برکت زندگی و تنگی رزق و روزی است.

وی با بیان اینکه امروز کشورهای مستکبری همچون آمریکا شعار طرفداری از حقوق بشر در جهان می‌دهند در حالی که به مردم مظلوم کشوری مثل یمن ظلم می‌کنند، ادامه داد: آمریکا نام خود را مدافع حقوق بشر گذاشته است اما در عمل برخلاف حرکت می‌کند و در هر زمان و مکان به ظلم و جنایت می‌پردازد که وضعیت فجیع و جنایت بار زندان‌های آمریکا نشان دهنده این موضوع است.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به تحریم برخی افراد در استان سیستان بلوچستان در روزهای اخیر افزود: غرب و اروپا عدم پایبندی خود را به برجام نشان داده‌اند و امروز نیز با طرح توافق موقت به دنبال ضربه زدن به ما است اما خوشبختانه دولت مردمی سیزدهم در پی احقاق حقوق جمهوری و اسلامی ایران و برداشته شدن تحریم‌ها هستند.

حجت الاسلام اسد زاده با تاکید بر تلاش‌ها و مجاهدت‌های آیت الله دستغیب شیرازی بیان کرد: شهید دستغیب کتب بسیار فراوانی با ویژگی‌های مختلف به رشته تحریر درآورده است که می‌توان به گناه کبیره، معارفی از قرآن، معراج، قلب سلیم، سیدالشهدا و سرای دیگر اشاره داشت.

وی با اشاره به تحریم برخی افراد در استان سیستان بلوچستان در روزهای اخیر افزود: غرب و اروپا عدم پایبندی خود را به برجام نشان داده‌اند و امروز نیز با طرح توافق موقت به دنبال ضربه زدن به ما است اما خوشبختانه دولت مردمی سیزدهم در پی احقاق حقوق جمهوری و اسلامی ایران و برداشته شدن تحریم‌ها هستند.

کد خبر 5372180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha