۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴

امام جمعه شهر برزک خبر داد؛

تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در شهر برزک از توابع شهرستان کاشان

تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در شهر برزک از توابع شهرستان کاشان

کاشان - امام جمعه شهر برزک از تدفین دو شهید گمنام در این شهر از توابع شهرستان کاشان خبر داد.

حجت الاسلام محمدحسین حلاجی مفرد در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت این روز اظهار داشت: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ابد مرهون و مدیون شهداست و از این رو لازم است تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها، دین خود را به شهدا ادا کنیم.

وی با اشاره به تشییع پیکر مطهر ۲۵ شهید دفاع مقدس در سطح استان اصفهان ابراز داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده بعد از گذشت پیکر مطهر این شهدا از شهرها و روستاهای استان قرار است پیکر مطهر دو شهید گمنام از این تعداد در تپه روضه الشهدای شهر سبز برزک تدفین شود.

امام جمعه شهر برزک و رئیس ستاد برگزاری مراسم تدفین شهدای گمنام در این شهر با بیان اینکه این مراسم قرار است روز جمعه ۱۷ دیماه برگزار شود، تصریح کرد: پیش بینی شده است این مراسم از ساعت هشت صبح آغاز و تا پیش از برگزاری مراسم نماز جمعه پیکر مطهر این شهدا دفن شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم قرار است با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و استان و کشور برگزار شود، خاطرنشان کرد: در روزهای منتهی به مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری این دو لاله فاطمی، ویژه برنامه‌های متعددی از جمله مناسب سازی محیط، دعای ندبه، دعای کمیل، زیارت عاشورا و ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی تدارک در اقصی نقاط شهر برزک دیده شده است.

حجت الاسلام حلاجی مفرد افزود: مراسم وداع با این شهیدان آسمانی، در روستاهای بخش برزک یک روز قبل از خاکسپاری با حضور مردم سلحشور و انقلابی بخش برزک انجام خواهد شد.

وی گفت: از آنجایی که بخش برزک از توابع شهرستان کاشان بیش از ١٥٠ شهید و شهر برزک بیش از ٥٠ شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، با تدفین این دو شهید والامقام آرزوی دیرینه مردم برزک برای همنشینی با شهدای گمنام، برآورده خواهد شد.

کد خبر 5390395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha