۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۳۳

زاکانی مطرح کرد؛

افتتاح ۲۰۰ پروژه شهری در تهران

افتتاح ۲۰۰ پروژه شهری در تهران

شهردار تهران از افتتاح چندین پروژه شهری در مناطق مختلف شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری با گرامیداشت دهه مبارک فجر و میلاد امام جواد (ع) عنوان کرد: ورود به چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی و بیش از چهار دهه ایستادگی و مقاومت بر شعارها نویدبخش آینده‌ای بسیار درخشان است که به لطف الهی این انقلاب نصیب ملت عظیم‌الشان ایران و ملل مظلوم جهان شد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مسیر رصد و شکوفایی خود را ادامه می‌دهد، عنوان کرد: نقش امام عظیم‌الشان و رهبری معظم انقلاب و نقش ملت رشید اعم از زنان، مردان و جوانان و تک تک کسانی که با ایثار و فداکاری خود انقلاب را صیانت کردند و به‌ویژه شهدای عظیم‌الشان که برای ما افتخار خلق کردند، قابل توجه و مهم است.

وی تصریح کرد: در مدیریت شهری امروز بیش از ۲۰۰ پروژه کوچک و بزرگ را در کنار هم افتتاح می‌کنیم که بخشی از این پروژه‌ها به‌صورت مجازی افتتاح خواهد شد.

شهردار تهران با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهری در مناطق ۱۵،۱۸ ،۱۹ و ۵ عنوان کرد: سایر مناطق نیز پروژه‌های خود را افتتاح می‌کنند.

زاکانی با اشاره به افتتاح زیرگذر عابرپیاده محمدعلی جناح تصریح کرد: این پروژه که به همت شهرداری منطقه ۵ و شرکت مترو رقم خورد، پروژه‌ای است که طبق گزارش قریب به چهار سال راکد مانده بود و سال گذشته به واسطه عدم وجود این زیرگذرها سه نفر از همشهریان به رحمت خدا رفتند.

وی تاکید کرد: یک مو از سر همشهری ما کم شود حادثه بزرگی است چه رسد که سه خانواده داغدار شوند.

زاکانی اظهار کرد: امیدواریم در آینده بتوانیم گسترش خدمت‌گذاری را به نحو احسن داشته باشیم و در مشارکت با توانمندی‌های مردمی و ایجاد زمینه حضور مردم و تلاشگرانی که در پیشرفت تهران بزرگ همت خود را معطوف می‌دانند بتوانیم همکاری داشته باشیم.

شهردار تهران در پایان تاکید کرد: در آغاز چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی با مردم پیمان می‌بندیم که لحظه‌ای از خدمت و ایجاد زمینه پیشرفت تهران کوتاه نیاییم.

کد خبر 5423269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha