۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱

معاون استاندار ایلام:

روند رشد جمعیت در استان ایلام کند است

 روند رشد جمعیت در استان ایلام کند است

ایلام-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرایی شود، گفت: روند رشد جمعیت در استان ایلام کند است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی ظهر دوشنبه در مراسم اهدای جهیزیه به زوجین، با تبریک ایام ماه رجب و ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، با اشاره به کند بودن رشد جمعیت در کشور، افزود: در استان ایلام نیز روند رشد جمعیت کند و نگران کننده است.

وی در ادامه گفت: اگر روند افزایش جمعیت در استان و کشور به همین روال پیش برود به زودی شاهد یک جمعیت مسن در جامعه خواهیم شد و این در راستای چشم انداز توسعه‌ای کشور نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام وجود نیروی انسانی جوان و با انگیزه را مهم‌ترین سرمایه هر کشوری خواند و گفت: اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به عنوان یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی نیازمند هم افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی افزود: برای ایجاد تحرک، نشاط و خلاقیت در جامعه ما نیازمند یک جامعه جوان در کنار سایر گروه‌های سنی هستیم و در این راستا لازم است برنامه‌های تنظیم جمعیت توسط متولیان امر به درستی اجرایی شود.

گفتنی است در پایان این مراسم که به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار شد، طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی، ۱۰۰ سری جهزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی به ارزش حدود سه میلیارد تومان اهدا شد.

از ابتدای سالجار ی تاکنون ۵۲۲ سری جهزیه به ارزش بیش از ده میلیارد تومان بین نوعروسان در استان ایلام توزیع شده است.

کد خبر 5425049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha