۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۰۷

امام جمعه بندرعباس:

تامین امنیت شرق بندرعباس بخشی از سیاست های اجرای بلوار ساحلی است

تامین امنیت شرق بندرعباس بخشی از سیاست های اجرای بلوار ساحلی است

بندرعباس - امام جمعه بندرعباس گفت: تامین امنیت شرق بندرعباس و توسعه گردشگری بخشی از سیاست های اجرای بلوار ساحلی شرقی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در بازدید از بلوار ساحلی شرقی بندرعباس از مجموعه‌ی شهرداری به جهت اجرا نمودن پروژه‌های مهم در شهر بندرعباس تقدیر و تشکر نمود و بیان کرد: شهرداری بندرعباس در خدمت رسانی به شهروندان گام‌های اساسی برداشته است و امیدواریم که شاهد توسعه و پیشرفت در شهر باشیم و شهروندان نیز از این خدمات بهینه استفاده ببرند.

امام جمعه بندرعباس بر همکاری‌های لازم برای تأمین اعتبار مابقی اجرای این پروژه تاکید داشتند.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این بازدید گفت: به منظور دسترسی آسان شهروندان به سواحل مکران این بلوار در حال احداث است.

وی افزود: این بلوار ساحلی به طول ۲۰ کیلومتر و عرض ۱۱۰ متر شامل لاین‌های کندرو، تندرو، پیاده رو، دوچرخه سواری و همچنین فضای سبز و نورپردازی است.

نوبانی با اشاره به توسعه سواحل در شهر بندرعباس بیان کرد: استفاده از دریا و ساحل، تأمین امنیت شرق بندرعباس و توسعه گردشگری بخشی از سیاست‌های اجرای این بلوار شرقی است.

شهردار بندرعباس گفت: این پروژه حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی بازدیدهای به عمل آمده تا کنون بالغ بر ۷۰۰ میلیارد برای این پروژه هزینه شده است.

نوبانی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با اتمام این پروژه در آینده‌ی نزدیک شاهد یکی از زیباترین و پر جاذبه ترین بلوار ساحلی در کشور باشیم.

کد خبر 5447339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha