۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۸

استاندار خراسان شمالی:

دستگاه‌ها موظف به هدف‌گذاری برای حمایت از هنرمندان هستند

دستگاه‌ها موظف به هدف‌گذاری برای حمایت از هنرمندان هستند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم استفاده از هنر در حل آسیب‌های اجتماعی، گفت: مسئولان باید برای توسعه هنر و حمایت از هنرمندان هدف‌گذاری داشته باشند.

به‌گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد صبح دو شنبه در دیدار با هنرمندان خراسان شمالی که در حوزه هنری استان برگزار شد، اظهار کرد: وقتی صحبت از توسعه متوازن می‌شود تمامی تشکیلات کشور باید در آن نقش ایفا کنند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: عدم تسلط به شرح وظایف باعث شده مطالباتی به وجود بیاید؛ این مطالبات باعث عدم رضایت اقشار مختلف از جمله هنرمندان شده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید تک‌بعدی به حل معضلات جامعه نگاه کنیم، افزود: در یک اجتماع ناگزیر مشکلات اجتماعی به وجود می‌آید اما نه تنها اقتصاد و نه صرفاً هنر نسخه نجات‌بخش آسیب‌ها نیستند.

حسین‌نژاد با اشاره به درآمیخته بودن هنر و زندگی مردم گفت: باید تمامی بخش‌ها به‌صورت زنجیروار به یکدیگر متصل شوند.

حسین‌نژاد ادامه داد: اگر یک مدیر تصور کند می‌تواند شهری را صرفاً با پل و ساختمان توسعه دهد، اشتباه می‌کند لذا باید از تمامی ظرفیت‌ها ازجمله هنر استفاده کرد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این‌که نباید نقش مردم را در زمینه هنر نادیده گرفت، گفت: مخاطب مردم هستند لذا باید با افزایش خلاقیت ارتباط هنرمندان با مردم افزوده شود.

وی افزود: در این بین استانداری قطعاً به دستگاه‌ها تاکید دارد تا از هنر غفلت نشود و برای همه برنامه‌ها هنر مورد استفاده قرار بگیرد.

حسین‌نژاد در انتها گفت: مسئولان باید برای توسعه هنر و حمایت از هنرمندان هدف‌گذاری داشته باشند زیرا نباید به‌هیچ‌عنوان از هنر غافل شد.

کد خبر 5464437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha