۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین:

عدالت در برخورداری از فعالیت‌ فرهنگی و فضاسازی‌ مناسبتی رعایت شود

عدالت در برخورداری از فعالیت‌ فرهنگی و فضاسازی‌ مناسبتی رعایت شود

قزوین-رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین با بیان اینکه آموزش‌های فرهنگسراها باید در امتداد فعالیت‌های مسجد باشد گفت: عدالت در برخورداری از فعالیت‌های فرهنگی و فضاسازی‌های مناسبتی رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم اللهیاری اظهار کرد: لازم است عدالت در برخورداری از فعالیت‌های فرهنگی و فضاسازی‌های مناسبتی رعایت شود و این قبیل فعالیت‌ها صرفاً در مرکز متمرکز نباشد چرا که همه شهروندان در همه مناطق شهری چه مرکز شهر و چه نقاط منفصل شهری باید از آن بهره مند شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد جهت دهی به فعالیت‌های فرهنگسراها است، تبیین کرد: فرهنگسراها به عنوان مهمترین نقاط اشاعه رفتار و آموزش‌های فرهنگی باید در امتداد فعالیت‌های مسجد حرکت کنند و هر نوع افزایش فاصله بین این دو به این معنا است که ما در طی مسیر خود اشتباه داشته‌ایم.

وی افزود: موضوع درآمدزایی دغدغه ما در فرهنگسراها نیست بلکه پرداختن به تربیت استعدادهای متعهد انقلابی مسئله مورد توجه ما است که می‌تواند در مسیر رشد و پیشرفت کشور نقش آفرینی داشته باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی برای روزه اولی‌ها، ترویج فرهنگ سفره‌های ساده افطاری، جز خوانی در بوستان‌ها، برگزاری محافل تلاوت قرآن و تجلیل از فعالان قرآنی از جمله فعالیت‌هایی است که شایسته است در ماه مبارک رمضان برگزار شود.

کد خبر 5470722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha