۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۵۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

مطالبه‌گری در خوزستان به صورت ضعیف انجام می‌شود

مطالبه‌گری در خوزستان به صورت ضعیف انجام می‌شود

اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مطالبه‌گری در خوزستان به ویژه در اهواز ضعیف انجام می‌شود و مطالبه به مرور و مداوم شکل نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، «خوزستان» را بهشت مسئولان عنوان و اظهار کرد: زمانی که مسئولیتی در این استان به کسی محول شود تا زمان خطا در کار هیچکس مطالبه‌ای نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری در خوزستان ضعیف انجام می‌شود و مطالبه به مرور و مداوم شکل نمی‌گیرد، ادامه داد: مطالبه باید به‌حق باشد و هرکسی در خوزستان به اندازه توان و مسئولیتی که دارد باید پاسخگوی مردم باشد و نباید از پاسخگویی و مطالبه‌گری ناراحت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره وجود مشکلاتی چون ریزگردها در استان بیان کرد: چرخه حیات در خوزستان دچار آسیب شده و این امر باعث می‌شود تا ذهن یک خوزستانی نیز ذهن آرامی نباشد.

حجت الاسلام نبی زاده افزود: فعالان فرهنگی و کنشگران فرهنگی در خوزستان احتیاج به ارتقای سطح دارند چون حال فرهنگی خوزستان تابع اتفاقات مختلفی است و مسئله فرهنگی در استان با مسئله‌های دیگر پیچیده شده که بخشی از آن واقعی و بخش دیگر آن احساس است؛ مثلاً در حوزه تبعیض بخشی از آن تبعیض و بخش دیگر آن احساس تبعیض است که گاهی آن احساس تبعیض، جامعه را رنج می‌دهد.

وی گفت: همکاران ما در خوزستان توانسته‌اند که مرکز پاسخگویی به سوالات اعتقادی را به‌صورت محلی فعال کنند و با پیگیری‌های متعدد می‌توان با شماره‌گیری ۱۸۱۴ سوالات اعتقادی مردم را پاسخگو بود.

کد خبر 5474370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha