۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵

میرزایی مطرح کرد؛

بازگشت مجموعه‌های ورزشی تهران به چرخه فعالیت

بازگشت مجموعه‌های ورزشی تهران به چرخه فعالیت

معاون ورزش بانوان سازمان شهرداری تهران گفت: بسیاری از مجموعه‌ها بعد از کرونا از کار افتاده بودند که به تازگی به چرخه برگشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرجان میرزایی با اشاره به شرایط ورزش بانوان در سطح تهران گفت: ما در شهرداری موظف هستیم که در حوزه ورزش بانوان در چهار عنوان رقابت‌های روزشی، ایستگاه‌های ورزشی، آموزش و تفریحات در کنار خانواده به فعالیت بپردازیم.

معاون ورزش بانوان سازمان شهرداری تهران ادامه داد: از تیرماه سال جاری برگزاری بزرگترین رویدادهای شهرداری یعنی قهرمان شهر آغاز شده است این رویداد در ۳۵۴ محله تهران در ۸ رشته ورزشی در حوزه بانوان و آقایان به تفکیک رقم خورده و فینال این طرح در اوایل اسفندماه است.

وی افزود: برای توسعه سرانه ورزشی، ۶۱۷ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان‌ها و فضاهایی که یا محصور یا مسقف هستند به صورت صبحگاهی و عصرگاهی با ۴۱۴ مربی به ارائه خدمات رایگان می‌پردازند.

میرزایی گفت: از ۱۸ مهر با شروع هفته معلولین مسابقات معلولین و جانبازان در رشته‌های مربوطه متعدد آغاز شده است. در نیمه دوم سال با توجه به فروکش کردن همه‌گیری کرونا در ایستگاه‌های ورزشی شاهد این خواهیم بود که بانوان بیشتری مشارکت می‌کنند.

معاون ورزش بانوان شهرداری تهران در پایان گفت: بسیاری از مجموعه‌ها بعد از کرونا از کار افتاده بودند که به تازگی به چرخه برگشته‌اند. در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۱ برنامه‌ای تحت عنوان المپیاد خورشید که برای مادر و دختر و مادربزرگ‌ها است، برگزار خواهد شد.

کد خبر 5612380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha