۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۶

در بازدید از خبرگزاری مهر قزوین مطرح شد؛

رسانه‌ها نقشی کلیدی در مردمی سازی دولت دارند

رسانه‌ها نقشی کلیدی در مردمی سازی دولت دارند

قزوین- مشاور استاندار قزوین در امور اجتماعی- فرهنگی و مردمی‌سازی حکمرانی استانی گفت: در مرحله گفتمان سازی مردمی سازی دولت، کلیدی ترین نقش به عهده رسانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خورشیدی ظهر سه شنبه با حضور در خبرگزاری مهر قزوین از نزدیک ضمن آشنا شدن با فعالیت‌های این خبرگزاری به تبیین نحوه مردمی سازی حکمرانی دولت در استان قزوین پرداخت.

وی در این دیدار اظهار کرد: رهبر انقلاب در سال ۹۲ بر این تاکید داشتند که دیگر امور به صورت شخصی و فردی پیش نمی‌رود و لازم است برای انجام امور جبهه مردمی تشکیل شود.

مشاور استاندار قزوین در امور اجتماعی- فرهنگی و مردمی‌سازی حکمرانی استانی بیان کرد: در فرایند مردمی سازی دولت، رسانه نقش مطالبه گری دارند و باید نحوه تصمیم‌سازی، اجرا و نظارت را پیگیری و دنبال کنند.

وی تصریح کرد: اگر رسانه‌ها با یکدیگر متحد و هم افزا باشند و حول یک محور جریان سازی داشته باشند بدون شک شاهد تحقق این اتفاق مهم خواهیم بود.

 رسانه‌ها نقشی کلیدی در مردمی سازی دولت دارند

این مسئول عنوان کرد: اگر رسانه حول گفتمان مشترک در کنار یکدیگر قرار بگیرد نتیجه کار به جریان سازی ختم شده و مطالبه گری اسباب واکنش مسئول مربوطه شده و مردم نیز از امور مطلع می‌شوند.

خورشیدی گفت: در مرحله گفتمان سازی مردمی سازی دولت کلیدی ترین نقش به عهده رسانه است زیرا رسانه می‌تواند اذهان عمومی را متقاعد کرده و جریان سازی ایجاد کند.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از نیازهای استان قزوین این است که رسانه‌ها در استان یکدیگر را پیدا کرده و در یک جبهه مشترک به دنبال گفتمان سازی و حتی چهره سازی برای انقلاب باشند.

کد خبر 5654152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha