۳ دی ۱۴۰۱، ۹:۳۰

راوی دفاع مقدس:

برخی خواص در حوادث اخیر سکوت کردند

برخی خواص در حوادث اخیر سکوت کردند

قم- راوی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه از حضرت فاطمه زهرا(س) باید درس ولایتمداری بیاموزیم، از سکوت برخی خواص در حوادث اخیر و عدم دفاع از انقلاب اسلامی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قدرتی شامگاه جمعه در مراسم استقبال از شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس در حسینیه کوه خضر نبی اظهار داشت: برپایی یادواره‌های شهدا به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان است که امروز امنیت و اقتدار کشور مدیون جان فشانی شهدای گرانقدر است و برپایی این یادواره‌ها کمترین کار برای سپاس و ارج نهادن به کار بزرگ آنان است.

راوی دفاع مقدس افزود: یادواره‌های شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: امروز برخی از سلبریتی ها به راحتی به کشور پشت می‌کنند و دشمنان نیز به بهانه سخنان گزاف آنان برایشان ویزا صادر می‌شود و در خارج علیه امنیت کشور فعالیت می‌کنند.

راوی دفاع مقدس بیان داشت: اگر چنین فتنه‌ای در کشور دیگری رخ می‌داد شاهد سقوط آن نظام بودیم، اما به برکت خون هزاران شهید این امنیت امروز برای ما حاصل شده است.

وی گفت: دشمنان روزی داعش را ایجاد کرد که به بزرگترین جنایات دست می‌زد و جوانان همین کشور در برابر آنان ایستادگی کردند.

وی گفت: شهدا از همه هستی خود گذشتند اما برخی‌ها امروز به شهدا خیانت می‌کنند.

حجت الاسلام قدرتی افزود: شهدای گمنام از مظلومیت بسیاری برخوردار هستند که پس از چندین دهه از پایان جنگ تحمیلی بی نام و نشان به کشور باز گشتند.

وی با بیان اینکه باید بصیرت، آگاهی و شناخت را از شهدا درس بگیریم افزود: دشمنان از همین امر هراس دارند و به همین دلیل در فکر ایجاد اغتشاش هستند.

راوی دوران دفاع مقدس گفت: باید از حضرت زهرا (س) درس ولایتمداری را گرفت و امروز دیدیم برخی‌ها در حوادث اخیر سکوت کردند و در دفاع از انقلاب اسلامی سخن به میان نیاوردند.

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: دشمن به دنبال از میان برداشتن ولی فقیه و سپاه پاسداران است چرا که وجود آنان را مانع از رسیده به اهداف خود می‌دانند.

وی بیان داشت: فتنه اخیر در زمانی رخ داد که کشور در حال ثبات اقتصادی بود و به همین دلیل دشمنان از آنجا که قدرت نظامی برای حمله به ایران ندارند از طریق اغتشاش تلاش کردند تا به اهداف خود دست یابند.

راوی دفاع مقدس گفت: شهدا دنیا گریز بودند و بدون چشم داشتی در میدان نبرد و جهاد اکبر و اصغر جانانه ایستادند و همواره ولایتمدار بودند و پای سخنان امام تا لحظه آخر ایستادند.

وی افزود: تلاش دشمن امروز در این راستا است که حیا و غیرت از این کشور رخ ببندد و از سویی دیگر لبه تیز شمشیر را به سمت ولایت نشانه گرفتند چرا که می‌دانند جایگاه بسیار مهمی است.

کد خبر 5663333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha