۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۰۴

فرماندار رباط کریم خبر داد؛

افتتاح ۵۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸۱ میلیارد تومان در رباط کریم

افتتاح ۵۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸۱ میلیارد تومان در رباط کریم

رباط کریم- فرماندار رباط کریم از افتتاح ۵۶ پروژه عمرانی، ورزشی، اقتصادی و رفاهی همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید احمدی عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح پروژه‌های قابل افتتاح همزمان با دهه فجر در رباط کریم اظهار داشت: ۵۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ارزش افزوده، شهرداری‌ها، شرکت عمران پرند و سایر منابع افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار رباط کریم افزود: افتتاح پروژه‌ها در سه شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر در حوزه عمرانی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مورد بهره برداری خواهد رسید که به تفکیک در شهر رباط کریم پنج پروژه شامل سوله صیاد شیرازی، دور برگردان کمربندی شمالی- میدان آزادگان، خیابان گلباغ، پارک شهدای آبشناسان، پیاده روی بلوار شهدای مالیات و در شهر نصیر شهر چهار پروژه شامل احداث زمین چمن مصنوعی و زمین والیبال، احداث گلخانه ۳۰۰۰ متری، کلنگ زنی ساختمان شماره دو شهرداری و کلنگ زنی پارک ۳۰۰۰ متری و آمفی تئاتر است.

احمدی با اشاره به پروژه‌های اداره صمت و اداره جهاد کشاورزی شهرستان رباط کریم عنوان داشت: در حوزه اقتصادی هفت پروژه و در کشاورزی یک پروژه در مجموع به میزان ۴۸۱ نفر در شهرستان مشغول به کار خواهند شد.

وی در ادامه عنوان داشت: با توجه به مطالبات مردم شهر پرند به احداث بازار روز و دسترسی به خدمات آسان و ارزان، شهرداری پرند ۲ بازار روز را در فازهای ۳و۶ احداث و به بهره‌برداری می‌رسد

کد خبر 5697599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha