۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۵۰

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

طرح‌های فرهنگی و هنری در چهارمحال و بختیاری حمایت می شود

طرح‌های فرهنگی و هنری در چهارمحال و بختیاری حمایت می شود

شهرکرد_سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های فرهنگی و هنری مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیام احمدی با اشاره به فراخوان حمایت از طرح‌های فرهنگی و هنری در سال ۱۴۰۱، گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان امروز است و نتایج پس از ارزیابی اولیه و مصاحبه با منتخبین تا ۴ اسفندماه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این فراخوان اشخاص حقوقی، مؤسسات فرهنگی غیر دولتی دارای شناسه ملی از سازمان ثبت اسناد و مجوز دارای اعتبار، امکان ارائه طرح دارند تصریح کرد: طرح‌ها باید در ۴ محور اصلی «قرآن کریم با رویکرد جهاد تبیین»، «هویت»، «عفاف، حجاب و بانوی الگوی مسلمان ایرانی» و «مسائل نوظهور» ارائه شوند.

احمدی خاطر نشان کرد: هر مجموعه مجاز به ارسال حداکثر دو طرح است، متقاضیان باید برای دریافت قالب کاربرگ طراحی شده به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به آدرس www.chb.farhang.gov.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل این کاربرگ، طرح‌های ارسالی را به صورت تایپ شده به پست الکترونیکی f.safavi@farhangmail.ir ارسال کنند.

وی با اذعان بر اینکه طرح‌هایی که دارای رویکرد استانی (تمام مناطق استان) بوده و قابلیت انتشار و بهره‌برداری در فضای مجازی، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را دارند، از اولویت برخوردارند گفت: مجموعه‌های مستقر در شهرستان‌ها به‌ویژه مناطق کمتر برخوردار ضمن در نظر گرفتن کیفیت طرح، از اولویت هم برخوردار خواهند بود.

کد خبر 5712437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha