۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹

دبیر علمی جشنواره ارادت عنوان کرد؛

برگزاری جشنواره «ارادت» با رویکردهای هنری، فرهنگی و ادبی

برگزاری جشنواره «ارادت» با رویکردهای هنری، فرهنگی و ادبی

قم- دبیر علمی جشنواره ارادت از برگزاری این جشنواره با رویکردهای هنری، فرهنگی و ادبی و با محوریت واقعه بزرگ غدیر خم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد حجتی ظهر سه شنبه در آئین رونمایی از نشان و پوستر جشنواره فرهنگی و هنری «ارادت» که در بنیاد فرهنگی امامت قم برگزار شد اظهار داشت: امسال بخش ادبی جشنواره ارادت با محوریت موضوع عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود و سال آینده نیز شاهد برگزاری بخش تجسمی جشنواره خواهیم بود.

دبیر علمی جشنواره ارادت، برگزاری این جشنواره را با رویکردهای هنری، فرهنگی و ادبی در بخش‌های مختلف عنوان کرد و افزود: در گام اول امسال بخش ادبی جشنواره فعالیت خود را آغاز می‌کند و سال آینده نیز بخش‌های دیگر جشنواره به مرور فعال خواهد شد.

حجتی بیان کرد: بخش هنرهای تجسمی سال آینده به حوزه‌های تصویر سازی، نگارگری، طراحی پوستر و مجموعه آثار تجسمی اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: امیدواریم بخش خوشنویسی جشنواره هم سال آینده راه اندازی شود که شامل بخش‌های کتابت خطبه غدیر و کتیبه نویسی خطبه غدیر خواهد بود.

حجتی در مورد پویش کتابخوانی این جشنواره نیز گفت: آثاری را برای پویش در نظر گرفته ایم که جنبه‌های عمومی بیشتر داشته باشد.

دبیر علمی جشنواره فرهنگی و هنری ارادت، ادامه داد: برای پویش کتابخوانی دو رشته در نظر گرفته شده که اولین آن مسابقه از متن کتاب و دومین رشته، خلاصه نویسی از متن کتاب است.

کد خبر 5815613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha