۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶

دستیار ویژه شهردار گیومری ارمنستان:

یزد و «گیومری» ظرفیت‌ همکاری بسیاری در حوزه نرم‌افزاری دارند

یزد و «گیومری» ظرفیت‌ همکاری بسیاری در حوزه نرم‌افزاری دارند

یزد- دستیار ویژه شهردار گیومری ارمنستان با اشاره به ضرورت تقویت پیمان خواهرخواندگی دو شهر، گفت: یزد و گیومری ارمنستان ظرفیت‌های همکاری زیادی در حوزه نرم‌افزاری دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، «آرام شابویان» در سفر هیئت ارمنستانی و مجارستانی به یزد در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری یزد ضمن قدردانی از میزبانی یزدی‌ها و مهمان نوازی مردم این شهر اظهار داشت: یزد پیشینه تاریخی زیاد به همراه مردمانی میهمان‌نواز و خونگرم دارد و بسیار امیدواریم و علاقه‌مند هستیم که روابط بین دو شهر را ادامه داده و این روابط گسترش پیدا کند.

وی ادامه داد: زمینه‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانیم با هم همکاری داشته باشیم به ویژه در حوزه‌های نرم افزاری، ساخت بردهای الکترونیکی، صنایع دستی و موارد دیگر می‌توانیم‌ همکاری‌های خوبی با هم داشته باشیم.

شابویان عنوان کرد: ما اراضی بسیار خوب، مرغوبی در شهر گیومری داریم که از آن می‌توانیم برای تولید در حوزه‌های صنعتی و صنایع دستی استفاده کنیم و علاقه‌مند به گسترش فعالیت‌ها در این حوزه هستیم.

دستیار و مشاور شهردار گیومری بیان کرد: گیومری در میهمان نوازی مانند یزد است و مردم این شهر به خونگرم‌ترین مردم در کشور ارمنستان شناخته می‌شوند.

وی افزود: اوایل سپتامبر که مصادف با شهریور ماه است، مراسم روز گیومری است و دعوت می‌کنیم که از شهرداری یزد در این مراسم حضور داشته باشند.

کد خبر 5832194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha