۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳

آذربایجان شرقی میزبان چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر

آذربایجان شرقی میزبان چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر

تبریز - چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل آبسالان ظهر سه شنبه در خصوص برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر، افزود: این المپیاد همزمان با سراسر کشور از بیستم مرداد تا دهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر عنوان کرد: این المپیاد در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۶ سال برگزار شده و استان آذربایجان شرقی در بخش آقایان از هفت رشته شامل بوکس، تکواندو، هاکی، ورزش‌های سه گانه، سنگ نوردی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری میزبانی خواهد کرد.

آبسالان همچنین از برگزاری ۶ رشته در بخش دختران خبر داده و یادآورشد: در بخش دختران رقابت در رشته‌های تکواندو، هاکی، ورزش‌های سه گانه، سنگ نوردی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری پیگیری خواهد شد و این استان میزبان رشته بسکتبال ۵ نفره در ورزش دانش آموزی خواهد بود.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها در سراسر کشور با حضور ۸ هزار ورزشکار پیگیری خواهد شد که از این تعداد آذربایجان شرقی میزبان سه هزار ورزشکار خواهد بود.

گفتنی است استان آذربایجان شرقی در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور توانسته بود مقام چهارم این رقابت‌ها را بدست آورد و با توجه به ظرفیت‌های موجود پیش بینی می‌شود امسال آذربایجان شرقی بتواند جز سه استان برتر کشور در پایان رقابت‌ها معرفی شود.

کد خبر 5839596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha