۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۱۶

مدیرکل کمیته امداد خوزستان خبر داد؛

انجام ۲۰۰۰ تعمیرات وسایل خانگی برای مددجویان کمیته امداد خوزستان

انجام ۲۰۰۰ تعمیرات وسایل خانگی برای مددجویان کمیته امداد خوزستان

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان از انجام ۲۰۰۰ تعمیرات وسایل خانگی برای مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه عصر امروز سه‌شنبه در آئین هبه املاک کمیته امداد به مددجویان در کوی مدرس اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال‌جاری قریب به ۲ هزار مورد تعمیرات وسایل خانگی و ۲ هزار و ۲۰۰ مورد احداث حمام، سرویس بهداشتی و لوله‌کشی برای مددجویان کمیته امداد خوزستان گاز انجام شده است.

وی اضافه کرد: در استان خوزستان از ۳ منطقه کوی طاهر اهواز کوی مدرس اهواز و شهرک شهید مدنی ماهشهر که به متعلق به کمیته امداد بوده‌اند، طبق درخواست چندین ساله مردم منطق کم برخوردار تعیین تکلیف و واگذاری املاک بوده است که با پیگیری‌های انجام شده و موافقت رئیس کمیته امداد کشور و مجتمع اقتصادی از سال گذشته کوی طاهر و امسال کوی مدرس و شهید مدنی به صورت هبه واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: همچنین بخشی از املاک کوی مدرس و کوی طاهر اهواز که متعلق به کمیته امداد است به صورت رایگان به مددجویان مردم نیازمند ساکنان محلی واجد شرایط واگذار شد.

جمال شیبه بیان کرد: سال گذشته زمین‌های کوی طاهر در ورودی اهواز متعلق به کمیته امداد استان بودند و مردمی که در این منطقه ساخت و ساز انجام دادند، دغدغه اسناد ثبتی خانه‌های خود را داشتند که این املاک به صورت رایگان تحویل داده شد.

وی گفت: با دستور رئیس کمیته امداد کشور و پس از نشست با شهرداری اهواز نیز تمام زمین‌های کوی طاهر در اختیار شهرداری اهواز قرار داده شد با این شرط که همه فرآیند صدور سند را به صورت رایگان برای مردم این منطقه انجام دهند.

کد خبر 5857090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha