۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱

مسئول بسیج دانشجویی استان‌ مرکزی خبر داد؛

برگزاری دوره خط امام استان مرکزی در مشهد و شازند

برگزاری دوره خط امام استان مرکزی در مشهد و شازند

اراک- مسئول بسیج دانشجویی استان‌ مرکزی از برگزاری دوره تشکیلاتی خط امام ویژه برگزیدگان شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل شریعت‌منش صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل بسیج دانشجویی استان مرکزی اظهار داشت: دوره خط امام ویژه برگزیدگان شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی در مشهد و شازند برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: دوره خط امام بسیج دانشجویی استان هر ساله در قالب دو نشست سالانه خواهران و برادران به مدت حدوداً یک هفته در فصل تابستان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف این دوره تقویت و ارتقای اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در حوزه‌های معرفتی، اخلاقی و بصیرتی است، که با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه از استان مرکزی، قم، تهران و مشهد به دنبال تحقق این مهم هستیم.

اسماعیل شریعت‌منش در ادامه اظهار داشت: البته صرف حضور اساتید ممتاز ما را به هدف نمی‌رساند و در تلاشیم با تغییر و تنوع در شیوه‌های آموزشی، به دوره‌ها طراوت بخشیده و با مشارکت بیشتر خود مخاطبان، با اشکال گوناگونی از قبیل تفریح، جلسات غیر رسمی، کارگاه، مسابقه، چالش‌های گوناگون و امثال آن، محتوا را به ایشان ارائه دهیم.

شریعت‌منش تاکید کرد: مهم‌ترین کار در تقویت محتوایی عناصر انقلابی و هسته‌های مقاومت بسیج، توجه دادن ایشان به هویت حقیقی خود، زنده کردن روحیه جستجو و کشف حقیقت و کمک به پیدا شدن یک تصویر کلان‌، نقشه جامع و اندیشه نظام‌مند در این عزیزان توسط خودشان است.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی با اشاره به برخی سرفصل‌های این دوره‌ها، گفت: دوره خط امام خواهران طی روزهای گذشته در شهرستان شازند و در ادامه در مشهد مقدس با حضور حدود ۵۰ خواهر برگزیده شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان برگزار شد و دوره برادران نیز با حضور حدود ۸۰ برادر منتخب و با برنامه‌ریزی ریزی تقریباً مشابه پس از اربعین برگزار خواهد شد.

کد خبر 5862793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha