۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

طوفان الاقصی بافت های رژیم جعلی اسراییل را به باد داده است

طوفان الاقصی بافت های رژیم جعلی اسراییل را به باد داده است

ساری-جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسراییل گفت: طوفان الاقصی بافت های رژیم جعلی را به باد داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین طیبی فر ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، با اشاره به تحولات فلسطین و غزه، گفت: حذف مسجد الاقصی و آوردن ٢ میلیون جمعیت به این منطقه از برنامه‌های رژیم اشغالگر بود که جوانان فلسطینی با تیز هوشی و آمادگی رزمی موجب فرو ریختن شاکله‌های آن شدند.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه ارتش و سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی بودند توانمندترین سازمان اطلاعاتی دنیا را در اختیار دارند و به پای آن جنایت کردند، افزود: طوفان الاقصی جوابی به جنایات آن‌ها است که بافت‌های رژیم جعلی اسرائیل را به باد داده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به وحشی گری رژیم کودکش اسرائیل هم اشاره کرد و ادامه داد: درنده خویی و کشتن آدم‌ها تنها ساختار و ذات رژیم صهیونیسم و آمریکا است که هرگز گفتمان تأثیری در آینده آن‌ها ندارند و فقط با زبان زور و قدرت و مقاومت می‌توان بر آن‌ها پیروز شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ثبات فکر و ثبات اندیشه وظیفه اصلی نمایندگان، ولی فقیه سپاه است که نیروها و رزمندگان در مقابل دشمنان بایستند و همیشه حاضر به دفاع از کشور و مرزهای آن باشند.

حجت الاسلام طیبی فر ضمن تاکید بر وظایف نمایندگان، ولی فقیه در سپاه، از این روحانیون به عنوان کمک فرماندهان جهت رسیدن به اهداف نظامی، محرومیت زدایی و دستگیری از مردم در تمام زمینه‌ها یاد کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام رعایتی تکریم و حجت‌الاسلام بهرامی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا معارفه شد.

کد خبر 5935799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha