۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور:

متوسط ساخت آزادراه در دولت سیزدهم ۳ برابر شده است

متوسط ساخت آزادراه در دولت سیزدهم ۳ برابر شده است

قزوین- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای کشور گفت: متوسط ساخت مسیرهای آزادراهی در کشور در دولت سیزدهم سه برابر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار کرد: هم اکنون ۶ هزار کیلومتر راه در کشور در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ۸۱۰ کیلومتر از میزان مسیر آزادراهی است، افزود: آزادراه قزوین - رشت به طول هشت کیلومتر، آزاد راه منطقه ۲ تهران به طول ۲۲ کیلومتر و شیراز - اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر از مهمترین طرح‌های آزادراهی در حال ساخت کشور است

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای کشور با بیان اینکه متوسط ساخت مسیرهای آزادراهی در کشور در دولت سیزدهم سه برابر شده است، بیان کرد: دولت سیزدهم به دنبال ساخت و تکمیل بیش از ۱۰ هزار کیلومتر مسیر آزادراهی، بزرگراهی و شبکه ریلی است.

وی از افتتاح ۴۷۱ طرح آزادراهی در دهه مبارک فجر امسال در کشور خبر داد و عنوان کرد: استان سیستان و بلوچستان بزرگترین طرح‌های بزرگراهی و آزادراهی کشور را در حال حاضر به خود اختصاص داده است.

خادمی توسعه ریلی کشور را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و عنوان کرد: ساخت مسیرهای ریلی در کشور نیز در دولت سیزدهم دو برابر شده است.

وی در پایان یادآور شد: تکمیل مسیر ریلی رشت - کاسپین به طول ۳۷ کیلومتر از مهم‌ترین پروژه‌های ریلی در کشور است که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

کد خبر 6019915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha