۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵

امام جمعه گناباد:

رییس جمهور آینده ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد

رییس جمهور آینده ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد

گناباد - امام جمعه گناباد گفت: رییس جمهور آینده کشور باید ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه‌های نماز جمعه گناباد در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: رئیس جمهور آینده کشور باید ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد و با همان خصوصیت‌های شهید آیت الله رئیسی، شب و روز و تعطیل و غیر تعطیل خدمت کند.

امام جمعه گناباد با بیان اینکه باید نامزدهایی که برای ریاست جمهوری نام نویسی می‌کنند همه شاخص‌های شهید رئیسی را داشته باشند، افزود: مردم به رئیس جمهوری میدانی، جهادی و خستگی ناپذیر رأی خواهند داد.

وی با گرامیداشت و تسلیت ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: پس از رحلت حضرت امام دشمنان تصور می‌کردند انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت اما مجلس خبرگان در کمترین زمان بهترین یار و شاگرد ایشان یعنی حضرت امام خامنه ای را به عنوان رهبر امت معرفی کردند.

صادقی نسب افزود: امروز بحمدالله اقتدار نظام اسلامی به جایی رسیده است که هیچ‌یک از قدرت‌های باطل جرأت تهاجم به ایران اسلامی را ندارند.

امام جمعه گناباد با اشاره به تحولات فلسطین گفت: تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی برای بازداشت نتانیاهو به دلیل نسل کشی در نوار غزه در نوع خود بی سابقه و از موفقیت‌های ملت فلسطین است.

صادقی نسب با اشاره به تشییع دهها میلیونی شهدای خدمت گفت: ملت ایران در تشییع این شهدا حماسه آفریدند و در جلسات سوگواری این عزیزان نیز با حضورشان سنگ تمام گذاشتند.

کد خبر 6124032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha