۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۲۱

حجت الاسلام موسوي:

تحقق شعار سال در گرو برگزاري انتخابات باشكوه و رفع مشكلات اقتصادي است

تحقق شعار سال در گرو برگزاري انتخابات باشكوه و رفع مشكلات اقتصادي است

بجنورد - خبرگزاري مهر: امام جمعه موقت بجنورد گفت: تحقق حماسه سياسي و اقتصادي در سال جاري در گرو برگزاري انتخاباتي باشكوه، با حضور گسترده مردم و رفع مشكلات اقتصادي موجود است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مركز خراسان شمالي كه در محل مصلي امام خميني(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به فرا رسيدن روز 12 فروردين، اين روز را يوم الله و جشن بزرگ ملت ايران دانست و افزود: در اين روز مردم مومن و معتقد ايران اسلامي با بيش از 98 درصد آرا نظام جمهوري اسلامي را برگزيدند.

وي اظهار داشت: ملت ايران در همه پرسي سال 58 با انتخاب نظام جمهوري اسلامي علاوه بر اينكه نظام ستمشاهي را باطل و جمهوري اسلامي را مستقر كردند، راه خدشه به اين نظام در دوره هاي آتي را نيز بستند.

حجت الاسلام موسوي جاجرمي در ادامه با برشمردن برخي احاديث از ائمه اطهار پيرامون لزوم ايجاد و برقراري حكومت اسلامي در زمان مناسب، تصريح كرد: انقلاب و نظام اسلامي ايران، نظامي الهي و ديني بوده و به فضل الهي نيز اين نظام زمينه ساز ظهور منجي عالم بشريت و استقرار حكومت مهدوي خواهد بود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به 13 فروردين و روز طبيعت پرداخت و گفت: با وجود اينكه در روايات اسلامي برگزاري عيد نوروز و سنت هاي حسنه آن نظير ديد و بازديد، پوشش نو، رفع كينه و كدورت ها و ... مورد تاييد واقع شده است؛ اما برخي خرافات نظير نحس بودن روز 13 مورد تاييد نيست.

خطيب نماز جمعه بجنورد اضافه كرد: با اين وجود در مكتب اسلامي رفتن به دامن طبيعت و گشت و گذار در زمين به خصوص در فصل بهار كه موعد زنده شدن دوباره طبيعت و نمايش آيات الهي است، مورد تاكيد است.

وي در ادامه با اشاره به انتخاب شعار حماسه سياسي و اقتصادي براي سال جاري توسط مقام معظم رهبري و بيانات روشن گرانه ايشان در جمع مردم مشهد مقدس، اظهار داشت: تحقق حماسه سياسي و اقتصادي در سال جاري در گرو برگزاري انتخاباتي باشكوه، با حضور گسترده مردم و رفع مشكلات اقتصادي موجود است.

حجت الاسلام موسوي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا را نمونه بارز حماسه سياسي در سال 92 دانست و افزود: دشمنان نظام اسلامي براي بهره گيري از فرصت انتخابات با تمام قوا وارد صحنه شده اند و لازم است مردم ايران نيز با حضور حماسي خود بار ديگر اين دشمنان را در دست يابي به اهداف شوم ناكام گذارند.

وي رفع مشكلات اقتصادي موجود در كشور از طريق جلوگيري از اسراف و پرهيز از تجمل گرايي توسط مردم و مسئولين را نيز حماسه اقتصادي سال جاري ذكر و عنوان كرد: مردم ايران اسلامي در طول اين سال ها بارها در عرصه هاي گوناگون حماسه آفريني كرده اند و در سال جاري نيز با خلق حماسه سياسي و اقتصادي برگ زرين ديگري بر كارنامه افتخارات خود مي افزايند.

کد خبر 2023847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha