۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵

کودکان خود را با بهترین‌ها سرگرم کنید

کودکان خود را با بهترین‌ها سرگرم کنید

«185 جدول و سرگرمی» رنگ‌آمیزی، جدول، نقطه‌چین و ریاضی را شامل می‌شود. این کتاب ترجمه و تالیف زهرا خوئینی است که از سوی کتاب‌های بنفشه (واحد کودکان و نوجوانان موسسه انتشارات قدیانی) منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، «پر کردن اوقات فراغت کودکان، یکی از سخت‌ترین کارهاست. مخصوصا اگر بخواهیم کودک، سرگرم شود، با این سرگرم شدن چیزهایی یاد بگیرد و با این یادگرفتن‌ها لذت ببرد.

روان‌شناسان می‌گویند اگر آموزش و سرگرم شدن کودک، همراه با بازی و لذت باشد، کودک اشتیاق بیشتری برای یادگیری از خود نشان می‌دهد، شوق خواندن و مطالعه در او تقویت و در نتیجه استعدادهای پنهان او شکوفا می‌شود.

185 جدول و سرگرمی، کتابی است که با همین اهداف منتشر شده است. کودک با مطالعه این کتاب و حل جدول‌های آن، هم بازی می‌کند، هم لذت می‌‎برد و هم چیزهای خیلی زیادی یاد می‌گیرد و استعدادهایش شکوفا می‌شود.»

«185 جدول و سرگرمی» رنگ‌آمیزی، جدول، نقطه‌چین و ریاضی را شامل می‌شود. این کتاب ترجمه و تالیف زهرا خوئینی است که از سوی کتاب‌های بنفشه (واحد کودکان و نوجوانان موسسه انتشارات قدیانی در 1100 نسخه و به قیمت 9500 تومان منتشر شده است.

کتاب «185 جدول و سرگرمی» در کتاب‌نامه رشد آموزش و پرورش معرفی شده و برای گروه سنی ب و ج مناسب است. پیش از این نیز قدیانی، «365 فعالیت و سرگرمی» و «365 روز سرگرمی» را برای دبستانی‌ها منتشر کرده بود.

کد خبر 2156166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha