۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۰۶

استاندار مركزي در ديدار با مردم ساوه:

گوش شنوا در دولت تدبير و اميد وجود دارد

گوش شنوا در دولت تدبير و اميد وجود دارد

ساوه - خبرگزاري مهر: استاندار مركزي دولت تدبير و اميد را دولت برآمده از خواست و اراده اكثريت مردم دانست و افزود: در دولت تدبير و اميد گوش شنوا براي مردم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین مقيمي ظهر روز پنجشنبه درديدار شماري از مردم ساوه  گفت: دولت منتخب مردم تمام توان خود را براي رفع مشكلات موجود به خصوص در عرصه اقتصادي به كار گرفته است و چشم به توسعه همه جانبه و روزافزون كشور در تمامي عرصه ها دارد.

وي گفت: به اعتقاد دولت تدبير و اميد ، عملي شدن اهداف سند چشم انداز بيست ساله نظام كه مصوب مجمع تشخيص مصلحت نظام و مورد تاييد مقام معظم رهبري است مي تواند ضامن پيشرفت كشور باشد و دولت يازدهم تمام همتش تحقق اين سند بالادستي است .

استاندار استان مركزي استفاده از نيروي انساني كارآمد و متعهد را نياز ضروري كشور دانست و افزود : اگر ما به سمت بكارگيري نخبگان ، متخصصان و مديران توانمند برويم قطعا مي توانيم بر مشكلات موجود غلبه كنيم.

ايجاد فضاي همدلي و صميمت در كشور را از ثمرات روي كارآمدن دولت دكتر روحاني

وي ايجاد فضاي همدلي و صميمت در كشور را از ثمرات روي كارآمدن دولت دكتر روحاني دانست و خاطرنشان ساخت: مردم با رأي به انديشه اعتدال گرايي حماسه اتحاد و يكپارچگي ملي را رقم زدند كه بايد قدر فضاي موجود را دانست و از آن نهايت استفاده را كرد.

مقيمي هماهنگي كنوني مجلس و دولت را بيش از گذشته دانست و افزود: اگر اين فضاي همدلي استمرار يابد بي ترديد گام هاي جدي تري در راستاي بهبود معيشت مردم برداشته خواهد شد.

وي با تقدير از رأي قاطع مردم شهرستان ساوه به دكتر روحاني، به مصوبات جلسه مشترك شوراي برنامه ريزي استان با كميته برنامه ريزي شهرستان ساوه اشاره كرد و گفت: در اين جلسه تصميمات مهم و موثري براي ساوه گرفته شد كه  تسريع در تامين آب شرب ساوه از جمله اين مصوبات است.

گفتني است استاندار مركزي نماز ظهر و عصر را به همراه مردم ساوه در مسجد انقلاب اين شهر اقامه كرد.

کد خبر 2171335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha