۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵

مقیمی:

شهید احمدرضا عباسی نماد ایثارگری و ولایتمداری است

شهید احمدرضا عباسی نماد ایثارگری و ولایتمداری است

اراک - خبرگزاری مهر: استاندار مرکزی گفت: شهید احمد رضا عباسی نماد ایثارگری و ولایتمداری است که باید ابعاد شخصیتی این شهید شاخص ملی دانش‌آموزی در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین مقیمی شامگاه روز دوشنبه در  نشست ستاد یادواره شهید شاخص ملی دانش آموزی شهید احمد رضا عباسی افزود: امنیت جامعه در حال حاضر مرهون خون شهداست و وظیفه تک تک ما در این دوران حفظ هدف و یاد و خاطره آنهاست.

وی با تاکید بر همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری یادواره شهید احمد رضا عباسی خاطر نشان کرد: این یک توافق الهی است و برگزاری این آیین ها موجب ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه می شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این جلسه از برگزاری یادواره شهید احمد رضا عباسی در سوم آذرماه خبر داد و  گفت: این یادواره با حضور میهمانان کشوری و استانی در اراک برگزار می شود.

 

سردار مهدی صدیقی  با بیان اینکه ستاد یادواره  تشکیل شده است افزود: ستاد یادواره شهید احمد رضا عباسی از اوایل امسال با تشکیل کمیته های مختلف و نشست های متعدد آغاز به کار کرده است.

وی ادامه داد: در این یادواره چند تن از مسوولان وزارت آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین خانواده معظم شهدا حضور خواهند داشت.

سردار صدیقی اضافه کرد: رونمایی از تمبر یادبود شهید احمد رضا عباسی، رونمایی از کتاب زندگینامه این شهید بزرگوار، برپایی نمایشگاه و پخش فیلم مستند این شهید از جمله برنامه های جنبی این یادواره است.

مدیر کل آموزش و پرورش نیز در این نشست گفت: درس آمادگی دفاعی دانش آموزان فرصت خوبی است تا آنان با ابعاد شخصیتی شهید شاخص کشوری آشنا و فرهنگ و ایثار به دانش آموزان منتقل شود.

سیف الله کریم زاده افزود: با برگزاری این یادواره در مدارس سطح استان می توان یاد و خاطره شهید والامقام را در بین دانش آموزان زنده نگه داشت.

کد خبر 2174342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha