۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۴۵

سلیمی خبر داد:

بهره‌مندی 150 هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ایام نوروز

بهره‌مندی 150 هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ایام نوروز

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از بهره مندی 150 هزار و 625 نفر از خدمات جمعیت هلال احمر در ایام نوروز امسال در استان خبر داد.

مرتض سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خدمات جمعیت هلال احمر استان در اجرای دو طرح ملی امداد و نجات نوروزی و ایمنی و سلامت به مسافران نوروزی ارائه شده گفت: این خدمات در مقایسه با سال گذشته 15 درصد افزایش دارد.

وی همچنین امداد رسانی و ارائه خدمات امدادی به آسیب دیدگان 138 مورد حادثه در این مدت خبر داد و افزود: از این تعداد 87 مورد آن حوادث جاده ای بوده که تعداد حادثه دیدگان 2 هزار و 627 نفر بودند.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه در این مدت هم هزار و 481 نفر هم اسکان اضطراری داشتند گفت : در مجموع 152 تیم عملیاتی در اجرای طرح کار امداد رسانی را انجام دادند.

وی اظهار داشت: توزیع بیش از 100 هزار و 700 بروشور، نقشه گردشگری و محصولات فرهنگی،ایجادفضای دوستدار کودک،نمایشگاه کتاب، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، ایستگاه نقاشی و ایستگاه سلامت از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان در ایام نوروز است.

سلیمی گفت: طرح امداد و نجات نوروزی و ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر استان در 20 پایگاه ایمنی و سلامت 11 پایگاه ثابت امداد و نجات 8 پایگاه سیار و 2 پایگاه موقت از 25 اسفند سال گذشته شروع و تا شانزدهم فروردین ماه ادامه داشت و در آن دو هزار و 600 نفر روز امدادگر و جوانان در آن مشارکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی و توانمندسازی شهروندان، راهنمایی مسافران در اماکن تاریخی و داشتن سفری ایمن و سالم و کمک به آسایش و آرامش مسافران و ترویج فرهنگ نوعدوستی و مهرورزی در بین جوانان از جمله اهداف طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان است.

کد خبر 2264532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha